Y.E.S

Idag när jag vaknade & gick till köket hade mami lagt min lönespec på min plats...
& hurraaa vad glad jag blev när jag såg att jag skulle få 16000 efter skatt....
YYYEEEESSSSS!!!

Kom på att det var ett litet pytte tag sen jag skrev här på bloggen...
I fredags var jag & mami på spa.. Det var ju underbart.. Bastu extrem hette det.. man satt då 4 sittningar. En kvart varje sittning.. Vi fick smörja in oss i honung en stittning, is en sittning & salt en sittning.. Jag var så lugn i kroppen sen både fredag kväll & lördagen.. Kunde inte bli arg på en enda kund hihihi..
Har ju även spelat bowling.. jag vann inte.. var kanske inte så tippat att jag skulle vinna heller.. Men jag hade nog ett övertag i början eftersom det var någon som inte kunde koncentrera sig efter jag så snällt valt namnet på min motspelare hahahaha.. Ibland är jag för rolig eller hur "stor ballen" hahahahahaha...

Har även kollat in lite nu på morgonen & blev helt chockad över det japanska modet...
TOOOOOO MUUUUUUCCHHH!!!!
Avgör själva vad ni tycker jag skulle då inte vilja vara i deras kläder..
   

 

Om man lägger i en krona undra vad hon spelar då?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0