Vad fan ska jag göra?!

Vad gör man om man ser ens vän kille flirta med andra tjejer???
Självklart säga till vännen...
Men nu är det så att visst vi är vänner men inte så bra vänner så man sitter & har deep talk eller ringer en varje kväll bara för att fråga hur man mår eller ringer bara för att gråta ut...
Nej bara vanliga vänner mer ytligt...
Dessutom har det hänt att han visslat efter mig & sagt oj oj ooj... Visst man kan skämta men jag tycker han är lite obehaglig på ett sätt.. Det skulle vara en annan femma om det var min närmaste väns kille.. Om Sofias Patte skulle säga oj oj ooj till mig skulle jg fatta att han skämtar eftersom jag känner honom & Sofia är min bästa vän..Men min väns kille känner inte jag på det sättet.. Dessutom har han sagt att vi ska höras till helgen.... NEJ tack! Själv så har jag ju kille så jag vill inte höras till helgen, vill helt inte ha något med honom & göra....
Fy fan & inte vet jag vad jag ska göra... Vill bara säga till henne men hur ska jag börja då?! "din kille håller på"..
De två är ju seriösa med varandra.... tror jag ialf & hontittar inte ens åt en killes håll medan han kan säga kommentarer hej sötnos osv till andra tjejer... Va fan är de för stil???
Saken är också den att om jag stött på denna kille en dag & senare på dagen råkar stöta på de två tillsammans så låtsas han om som han inte sett mig på länge & pratar med mig som om de vora första gången på välrigt länge som vi sågs..
Då tänker jag bara "din jävel" & ser glad ut...
Om en kille skulle flirta med henne skulle han nog be henne att inte ha något med den killen & göra tror jag.. Något som är förstårligt...
Tycker inte man ska ha någon kontakt med någon som försöker stöta eller skickar "oskyldiga" bilder fast de vet att man har förhållande när man har flick/pojkvän.. Man vet ju själv hur ledsen en sjäv skulle bli... Min sötis skulle ialf ta avstånd..... tror jag ialf... Annars haha!
Skulle jag få reda på något sånt skulle jag bli rasande & säga tack & hej!
Tycker synd om tjejen för hon är så jävla goo... Det finns massa andra killar men tyvärr är det inte så lätt att hitta den rätta men till slut står han där...
Men hur skulle hon reagera på mitt uttalande om jag nu skulle berätta???
Antingen skulle hon bli arg på honom eller kanske arg på mig & säga att jag inbillar mig...
Jobbig situation...
Egentligen kanske det är lättare för mig eftersom jag nu som jag sa inte är bundis med tjejen.. Men samtidigt känns de som om jag inte anågot med saken & göra.. Men va fan jag själv skulle ju vilja veta....
Nej tror jag får visa lite stake de får gå som det går för mig om hon vill döda mig så fine har ialf fått ur mig något som jag inte tycker är okej......
Mer kan jag inte göra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0