Tänk om jag har sån tur...

Har ju då för ett tag sen sökt till levi´s store som ska öppna i lilla norpan..
& jag önskar verkligen att jag får det jobbet för de skulle vara så grymt kul..
Pratade med Janette idag & hon sa att hon trodde på mig & att de nog skulle gå vägen för en intervju.. Ja ja jaaa snälla jag ber... För er som inte vet vem Janette är så är det WoWs regionschef.. Hon är en riktigt goding att prata med måste jag säga... På riktig 08 dialekt sägen hon "men hallå där hur e läget idag" & när vi avslutar våra samtal söger hon "shingeliiing" hihi man blir så glad..
Men ialf saken var den att hon berättade att de inte kommer komma ut med någon annons eftersom de vill ha sånna som redan har erfarenhet som de inte behöver lära upp..
Det är ju ialf bra för oss erfarna som sökt...
& Janette var även så snäll så hon skrev en referens till Petter om mig.. Tack tack taaack så jätte mkt..
Jag hoppas så himla mkt... Visst det är inte så att jag går omkring & tänker "jag kommer få jobbet" för det tror jag inte men jag hoppas & önskar så otroligt mkt..
& till dig Johanna har du också god chans... Janette har även rekomenderat dig..
De skulle ju vara skojjigt att jobba med johanna för hon är ju en rolig prick...
Så jag håller tummarna annars är det bara & söka vidare..
Nu ska jag smaska vidare på min ben & jerry glass & ladda ner lite musik..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0