Stöd Rosa Bandet

Kl 9 kom min bror Andy Pandy och hämtade mig från danes..
När vi kom hem fick vi wookmat av mami & så kollade vi på rosa bandet galan...
Efter ett tag var det ett inslag med två döttrar & en man som mist sin mamma & fru..
Tyckte det var så sorgligt för mami började gråta.. MAMIIII!
Hon sa att hon måste ha haft en ängel vid sin sida efter att ha överlevt sitt första & sitt andra år när hon fick bröstcaner.. 2004-2006 va de västa år i mitt liv.... ALDRIG mer säger jag!
Vet mkt väl att de hittat saker & förändringar men jag ber för min mamma varje dag...
Hade de varit min mamma som gått bort hade jag varit förstörd nu....
Fick tårar av att se min mami sitta & gråta & höra henne säga "de där hade lika gärna kunnat vara jag, jag måste haft änglavakt & min fysik har verkligen hjälpt mig" men det varför av allt jag hörde henne söga va "Jag känner inte att mitt liv riktigt än är klart, jag var inte & är inte redo för att gå bort än"... Är så himla glad att hon kämpade...
Älskar dig mami mer än något annat i denna värld du kommer alltid vara & förbli min bästa vän & idol.....
image401
Ikor & Mami när hon tävlar i A5an (svår dressyr)
Ni är så fina älskar dig


Kommentarer
Postat av: Sanna

Ja sussi är verkligen någon att se upp till! Hon är alltid glad, positiv & tar emot alla med öppna armar!

2007-10-31 @ 17:52:36
URL: http://saannaaevelynee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0