Snart slut

nu är det bara 3 dagar kvar för mig.. Känns konstigt när jag täker efter.. Har lärt mig mkt under resans gång.. Har varit med om super trevliga kunder, idioter, jobbiga människor, människor jag tänker " ooohhh nooooo" när de kommer in..
Men GUD vilken erfarenhet...
Idag kom det in två jätte söta småkillar på wow.. Dom frågade massor om varför det skulle läggas ner osv (fattar dock inte varför de fråga alla dessa frågor eftersom inga pojkkläder säljs på wow)..
Sedan sa den ena killen det som gjorde min dag.. "hade jag varit lika gammal som du hade jag frågat chans på dig"... Ooohhhhh! Så jag sa att hade jag varit lika ung hade jag sagt ja hihi.. men dock vet jag inte vad han mena med "lika
gammal" Är väl inte sååå gammal ändå hahahaha.. Så sööööt!

Snart åker min bror även med Malta där han ska hälsa på tjejen Emma som han dejtat i 2 veckor... Gillar när man bara kör!
Bara två veckor & sen hälsar på på Malta eftersom hon ska plugga eller om de va jobba i 3 månader..
Tycker att man ska våga chansa.. Han får ju ialf vara med om en resa.. skönt!
Vem skulle inte våga chansa?! Jag är exakt lika dan... KÖR BARA!
Det som är bra för mig då är att jag får ta hand om hans lägenhet i 1 vecka..
Kan ju vara bra att få känna på lite innan jag själv ska flytta... Jag hoppas dock få lite sällskap...
Så snälla snälla snälla gör mig sällskap.. Men vem säger nej till mig?! hahaha  skulle väl säga Nobody hahaha!

  
  
  




Kommentarer
Postat av: sarah

Du är sååå söt, så vacker min lilla blomma.. Saknar dig.. Vi måååååste ses snart... Hhihi på fredag, dåå ska vi ha så kul =).. älskar dig puss

2007-10-24 @ 11:43:41
URL: http://frokencarling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0