Sex på låg nivå

Idag har jag en så jävla sjukt kul lunch rast.. Älskar att luncha med alla som har lunch kl 13.00 i Spiralens fikarum..
Det beståd gänget av mig, Claudia, Granit Maria, Jack & Jones butikschef, Kattis & två från Teknik magasinet...
Det började väl rätt så bra. Som alltid började jack & jones killen hacka på Clodan(claudia) sedan va allt tönteri i full gång..
Sedan började jag & Claudia prata om kinky sex & om att klä ut sig. & då var sexsnackat i full gång. Visst jag är inte alls såndär som inte klarar av att äta när jag får höra äckliga saker. Men Granit Maria tog det till en helt ny nivå idag. Höll på & spy & de blev inte bättre av att jag åt nudlar..
Hon berättade att hennes kompis syrra hade varit utomlands & träffat en kille där som var från de landet som de var i. De hade ialf varit med varandra varje dag & självklart då haft sex.  När hon sedan kommer hem till Sverige igen började hon få sjukt ont i magen. De gick några veckor & de blev inte bättre så hon gick & kollade sig. Där konstaterade de att hon hade fått likmaskar i magen. & att hon kunde ha fått de av denna kille. Han måste då ha satt på ett lik eller ett djur... Fy fan va äckligt..
De som va så stört va att jack & jones killes frgade om de va turkiet hon hade varit i för där satt de på djur som om de vore normalt.. & tänka sig att de faktikst var där hon hade vaeit.. Usch mina nudlar fick hamna i papperskorgen hahaha.. Fy fan efter de gick de bara utför.. De va bland de roligaste lunchraster jag haft.. Älskar verkligen dem...
Maria från Granit var verkligen på hugget efter denna berättelse så hon berättade även att hennes vän jobbade påålderdoms hem där de var en tant som va sjukt kåt & som alltid ville stoppa in allt hon kom åt i sig.. Så hon fick till slut en dildo av personalen så hon inte skulle skada sig.. Usch mer ville jag inte höra.. Blir gammla taner kåta??? uuuuu vill inte veta....
Dessutom fick jag höra av jack & jones killen att de va två utvecklingsstörda som går & har sex i toaletten som är brevid jack & jones... hahahahahah så jävla kul....

Föresten nu har jag skaffat facebook.. jga fattar noll men eftersom min bror andy pandy ville så gick jag med & skaffa en.. Jag gör allt för laget hahahahahah....

Ciaoooo


Kommentarer
Postat av: johanna

gud vad roligt! jag hoppas att du går vidare, vore ju sjukt kul :)

2007-10-11 @ 19:17:55
URL: http://jaghamster.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0