Riktigt rolig lunchrast

Igår lunchade jag med carlings kattis & Claudia.. Fan va dom e roliga.. Claudia e ju som min syter & Kattis e ju min brors bästis så nu känner man dom två riktigt bra.. & jag kan ju säga att jag fått mkt råd & lärt mig mkt av våra så jätte seriösa stunder hahahaha dessutom får man reda på mkt..
Igår var samtalsämnet min bror Andy.. Blev jag förvånad?!
Egentligen skulle jag inte ha blivit de men giår vart jag faktikst mkt förvånad.. Det finns ett program på svt som heter "sex med Viktor".
Där hade ialf andy varit med... Den där viktor hade tydligen gått fram till Andy med en STOR bok & frågat Andy Pandy "Hej skulle du kunna peka ut vart kvinnans klitoris sitter" & visat honom en stor bild på de kvinnliga könet hihi..
& Andy hade då ryggat tillbaka & sagt "nej fy fan" & blivit lika röd som en tomat.. Va fan Andy de e ju inte så att du inte vatot där förr, snarare tvärt om.., Du älskar ju tjejer hahahah.. Men efter mkt om & men hade han ialf pekat ut & visst hade han 100% koll på läget..
Jag höll att smälla av att skratt när Kattis berättade detta.. Fy fan va kul de va-...
Hmmm undra vaför han inte sa till familjen om att han va med på TV hahahaha...
Måste kolla va det där "Sex med Viktor" är för något....
Älskar lunchrasterna i fikarummet i spiralen....
Dessutom var ju Claudia överlycklig när mamma ringde till mg & så att jag kommit med bland de 20 bästa än så länge... Tänker dock inte skriva vad bland de 20 bästa för vet inte om jag gillar detta.. Skyller allt på min mami när det gäller de här hahaha....

En annan rolig sak jag kom pånu var tt jag pratade lit med jocke & att vi kom fram till att våra mammor låg på samma BB... Tänkt va världen e liten ibland... hahaha roligt att de va just jockes mamma..
Är jag förvånad över att mamma var uppe tidigt & sminkade sig & fixade till håret & såg frächare ut än någonsin efter att jag dagen innan tog med kejsarsnitt??? EEEH naee inte direkt det är mami i ett nötskal....

Nu har jag varit ute & gått så nu e de dagt för L glutamin & frukost..
& ja jag har ju lovat att inte köta Blaze eller hyroxicat så nu ska jag inte de..
Det e ju inte så roligt att ma blir så varm så de känns att man går omkring & har feber & får hjärtklappning.. Nej då får l glutaminet & mina förbränningsbrus hjälpa.. & de med utan hjärtklappning & feber hihi..

Match ikväll då.. KULIT!

Ciao

Kommentarer
Postat av: jockis

hahaha eller hur, världen e grymmt liten, alltid typ :P haha ;D fan va grant alltså :P
När jag tänker efter så komemr jag ihåg dig från BB, verkligen alltså, du har ju inte förändrats så mycket :D haha ;P

2007-10-10 @ 10:51:19
Postat av: johanna

ja, jag fick den mejladressen också :) hah vad roligt! men vad sa han då?
vad är det du är topp 20 i? jag är jättenyfiken :D

2007-10-11 @ 10:44:19
URL: http://jaghamster.blogg.se
Postat av: johanna

nej, jag såg nu att den mejladressen han gav mig var: [email protected] med ett r efter varne alltså.. så jag vet inte vad som är rätt?

2007-10-11 @ 10:46:02
URL: http://jaghamster.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0