Ny vecka och en ny månad

Skönt att avsluta den sista dagen i september månad med en 20% bonus på WoW.. De va väl den 16e dagen i rad tror jag..

Vad har då denna vecka att bjuda på?? Jobb, jobb & återigen jobb... Kul? nej inte spec men man blir ju glad när pengarna rullar in ialf..
Sedan är det ju själklart hockeymatch i veckan som jag inte ska missa.. Har gått på varenda match hitils. Även träningsmatcherna.. Har jag blivit ett så kallat hockeyfreak???
Va ju riktigt kul på förra hemma matchn när de vann.. & i slutet när spelarna tackade publiken eller va de gjorde så blinkade Linus till mig.. Det är ju stort så jag hoppas på en favorit i repris i veckan.. annars kommer jag aldirg mer gå på någon match ;o)...
Hoppas jag kan hinna med & träffa Sarah lite i veckan också... Saknar dig gumman.. Blev orolig i lördags kan jag lova skönt att du är glad igen ialf...
Sen får jag ju träffa Sanna också de är ju bra.. & Sist men absolut inte minst komme jag få vara med min babeeee..
De blir nog en bra vecka & helg skulle jag tro.. Men man vet ju aldirg vad som kan hända hihi....
Sitter just nu & tänker på en del fina saker som min älskling sagt till mig som jag älskar att höra från just honom..
Älskar dig mest av allt i hela världen, Har älskat dig sen första gången jag sa det till dig första gången (& det var ju då vääldigt länge sen), Du är det finaste jag någonsin sett..... Du vet vad du ska säga för att få mig på fall du hihi....
Blev sjukt glad när jag fick höra att jag var unik, de har jag då aldirg hört någon säga förut...

Nej nu måste jag göra mig klar ville ju hinna kolla lite på stan innan jobbet...

Ciaoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0