Ny tråkig måndag

Då var helgen slut. Vad fort den gick.. Iof så gör väl alla helger det nu för tiden. & veckorna med för den delen.
Min helg har ialf varit riktigt skön trots att jag har jobbat mkt.
Slog bonusen både lördag & söndag... YEAH extra pengar plus ob tillägget...

Igår hade jag ju även dans.. Fy fan va sussi körde med oss.. Trodde jag skulle spy såtrött vart jag..
Men kul som fan var det ju som det alltid är..
Sen kom Linus & hämtade mig efter dansen.. De va såå skönt att få sätta sig ner efter den hårda träningen...
& dessutom berättade han att de vunnit matchen också.. Fan jag ville ju se den=(.. Har sett alla nu förutom en...
Men ska nog se till så jag inte missar så många denna sesong...
Till dom som älskar nummer 4 & ser upp till honom så mkt & ser honom som en idol (hehe) Kan jag ju meddela att vi fixat facebook till honom... Eller jag tvingade väl honom mer eller mindre..
Men dock så tror jag inte han kommer vara inne på den fast jag sgat at5t han ka gå in & skriva nåt kul....

I morse ställde jag klockn på 7 ftersom jag skulle ha gått ut & motionerat lite.. Men jag snooza kanske 10 gånger så till slut gav jag upp & stängde av & gick upp & åt kl 10.. Orkade inte idag helt enkelt...

Snart är det dags att jobba också..
Nu har jag ialf skickat in min ansökan till levi's store..
Jag vill ha jobb snart.. Vill inte sluta den 29 & sen låta det gå ap länge tills jag jobbar igen..
Kommer ju kännas skumt! Kanske blir att man börjar följa Glamour iegn då hihihi..
Igår kom även Linn & hälsade på, på lilla wow.. Hon har ju varit på Bali i 1 & halv ,ånad.. Så jävla gött!
Vill också.. Älskling vill åka till Thailand nuuuuuu.....
Nej kanske ska klä på mig nu & fixa till frillen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0