Nu va helgen slut

Fick nyss ett sms av min danslärare där det stod att danen var inställd noooooooo jag som var taggad inför dagens träning.. Ska börja träna massa snart.. dansa plus massa pass & spinning på nautilus eller hur de stavas..
Är helt impad av mami.. I måndags så simmade hon (något som hon gjort nu i 30 år mån-fre) Ialf först gick hon till badet, simmade 2000 det motsvarar väl en sådär 80 längder. Badade lite bubbl efter & gick sedan upp & hade spinning i en timme.. Herregud! Va duktog du är mami..
Ska också bli duktig & gå ner i vikt & få en fastare kropp så älsklingen blir nöjd (iof blir han sur när jag säger sådär för enligt jonom e han redan nöjd men ialf, det kan bara bli bättre)..

Min helg har ialf varit jätte bra.. Har jobbat ganska mkt men idag är jag ledig & så har jag fått träffa min darling...
Veckan har också varit bra för den delen..
Även den har bjudit på massa jobb..
I orsdags var jag brorsan Danne, moster Kerstin & mami & lunchade.. Blev helt till mig när Danne & mami kom upp på WoW... Mamma hade på sig en gråsvart randigt klänninga som har röda muddar & röd krage från carlings, svarta leggins stövlar & min skinnpaj på sig.. Fy fan va grym hon såg ut.. hihihihih älskar dig massssor..
Blev helt paff.. Nu är de bara någon utav mina mösser som fattas mutter sen blir du lika grym som din dotter hihihihihihihi...
De va ialf jätte mysigt..
Kerstin skulle ju åka till Barcelona på fredag med sin man & kolla på när barcelona hade match & sen bara njuta av staden.. Så jag bad henne gå till en speciell skoaffär som jag var i när jag var där som hade ALLA skor i ALLA färger.. As fina så jag hoppas hon hittar ett par...
Vill åka tillbaka dit någon gång & få med mig min sötnos..

Har även varit på hockeymatch i veckan..
De vann, något som var kt bra... Men jag trodde doch jag skulle bli halshuggen efter machen eftersom Linus inte tyckte han hade gjort en speciellt bra match.. Så eter matchen ville han inte tacka publiken utan åkte bara ut direkt.. Redan då började jag frukta för mitt liv hahaha ;)..
Ialf blir lite arg på dig gubben eftersom du fota säger att du är oduglig..
Visst man kan inte vara bra ALLAmatchen men du har gjort massa bra matcher so jag har sett både i hästen & i LHC & varje gång jag sagt "vad bra du va idag" har du i stort sätt alltid sag "ääsch".. När sa du söga "ja idag var jag riktigt bra" för jag vet ju att det är fler än jag som tycker de... så de så hihi...
Så sluta va så hård mot dig själv...
                                                                 

I veckan har jag även tjatat om en norsk skogskatt kattunge & även lagt till att jag vill ha en kattungekompis till den andra kattungen.. alltså vill jag ha två..
Men har inte fått medhåll.. VARFÖR inte då???? Jag vill ha kattunge juueeee..
& jag ska HA kattunge sen när jag ska flytta...
Sotis går ju bra & jämt när hon ska gosa så säger vi alltid "va myyys pyyys" tänk va mysigt med en katt då & en kattungekompis hahahaha..
  
Hur kan man motstå dessa?

Kolla vad mysigt en kattunge & en kattungekompis kan ha =)

Måste även visa en Cichu kattunge som va massa söt...


Arrevidercii

Kommentarer
Postat av: jockis

TjabbaTjenaHalllå Nattis.
mästerbakarn hm inte en chans att du är bättre en mig alltså, det finns inte på kartan. :D
hehe jo det var bara bra =) Hehe jupp det är jag :D
Men bilderna på dom är när vi är här i stan. i stockholm var jag me 2 tjejkompisar från jobbet om jag inte redan sagt det kanske? haha ;D na basse var med i stockholm också ja haha ;D
Vi spela aldrig painball han som fixa det från början har inte ringt mig i vekcan så ska nog slå ihjäl han eller nått, har inte hans nummer heller. FAN.
Men blir näst nästa helg nu ist förmoddligen, häng på då va tusan :D kan ju bli as kul, ju fler desto bättre =)
haha na men sååå många som vi var i gruppen så tänker iaf inte jag på om nån är borta :O och vadå va tjallade sanna på :O Alltså va sa hon då? jocke är aldrig här? :O Men hur vet du då vem jag är HAHAHA aja fattar du? :P
Na fy fan hatar jobba ska bli miljoäner, mycket bättre så =)
Pussspusss natttiz :D

2007-10-07 @ 21:38:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0