Nu har jag garvat så mkt så jag fått hicka

&
varför då har jag gkort de tänker ni....
Jo de ska jag få be & tala om.. Sanna Svensson söger jag bara! Rock N Roll på dig gumman haha..
Varför händer allt nr man är med Sanna??
Vi var en sväng på pickadol & skulle bege oss mot stan igen när vi helt plötsligt öter en STOR kanin... Jo jag lovar..
Det var en som gick omkring (helt seriöst utan att göra någon reklam eller något, bara gick & va sig själv) i knaondräckt.. En vit hårig dräck med ett STORT kanin huvud med stora öron.. Herregud vart är världen påväg?
Det roligaste var att det var en liten pojke som frågade "ill kanon ha en morot" hahaa...
Det hade aldirg hänt om jag inte skulle varit med Sanna....
Sedan satt vi igång med shopping.. Sanna shoppade loss-- En skit snygg klänning & skjorta & en skjortklänning.. DÖÖÖÖÖÖ läckert på ren östgöta....

I denna blogg skulle jag vilja ha ären att få citera en person.. Ingen minde än min bror... Han har lagt av en hel del helsköna kommentarer i sina ungdomsår...
"det går bra nu pengar rullar in"
"Im on tonight you know my hips dont lie and I wanna be with you" (i en ruskig fart)
"Ni ska kalla mig herr gris"
Och den skönaste kommentaren av alla som han sagt sa han för två midsommrar sen då vi hade lekar på landet..
"älskling KÖR bara KÖR bara"....
Du är en pärla bror min hahahahahaha.. & sis älskar dig massa.....

Sen för ett tag sen fick jag ju en fråga av Linus..
"nathalie föredrar du välhängda eller välbergade"
Värbergade tänkte jag, va fan är det????
Hade aldigr hört de förut men eftersom jag hört välhängd drog jag en snabb slutsats & frågade Linus
"vadå är välbergad tjock då eller"
Linus bara började ap garva & tyckte de där va aaaas kul...
Men fick sen en förklaring på vad det var..
Då är min fråga till dig Linus (en fråga jag själv fick idag)
Frågan till Linus lyder: Är dicken rik då??? tyckte de va lite fiffigt sagt av Sanna..
Fy fan vad jag älskar dig gumman..

Så mitt & Sannas motto lyder: KÖÖÖR bara!!!
image392image393

Kommentarer
Postat av: danne

Fy helvete vad du är läcker =)

2007-10-26 @ 10:22:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0