Nu får du faktikskt gå upp!!!

Idag vaknade jag kl 9 i mamis & papis säng.. Eftersom pappa var borta med jobbet sov jag med mamma.. När jag vaknade hade jag Sotis vid min sida vid huvudkudden.. Men hon verkade helt deckad så när jag gick & åt frukost så va hon kvar i sängen & snoozade hihi...
& hon 45 min senare då jag ska bädda deras säng ligger hon FORTFARANDE kvar...
*suck* hur länge ska hon ligga där?!
Har ändå lite brottom eftersom jag lovat Erika att vara på stan kl 11.. Måste ringa Janette också & fråga lite saker så jag känner mig något lugnare inför Levis intervjun idag.. Mitt hjärta slår lite fortarae.. Men det ska gå bra.. Petter var ju ändå en trevlig norman..
Ne nu ska jag kolla ifall Sotis har flyttat på sig annars så bäddar jag & lägger allt tecka över henne hihi lite elakt kanske...
Ha en trevlig dag..

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0