Längtar så mycket....

Tills jag flyttar hemifrån.. Då jag kan kura ihop mig i soffan med den blå snuttefilten & min älskling så det är kallt ute....
Hösten är så fins förutom när det är regn & rusk ute.. & Vinter ska vi inte ens tala om.. men det finns ingen bättre när man varit ute & känner att man nästan håller på & frysa ihjäl & komma in i värmen & mysa loss med den som betyder mest för en..
I LOVE! Så nu längtar jag som bara den...


Sen längtar jag efter resan då vi bara kan sitta & hålla om varandra & njuta
 

Kommentarer
Postat av: jockis

hahahahahahaha ;D
Juppjupp på fredag bär det av mot isla de margareta en karibisk ö utanför venezuela
:D jiiiipppiiii ;D
Tihihih vill du ha ett vykort? =) Sarah ska redan ha ett ;D
mm ska bli jäkvla skönt för just nu är jag så jävla pank så det finns inte ;S
jadå den ahr väl varit bra, inte gjort nått direkt speciellt men ändå =) Hur har din helg varit då?
Pusssilipusssili pusspuss

2007-10-22 @ 16:08:49
Postat av: Sanna

Jaa det verkade ju väldigt härligt :) Jasså, var det på badhuset? Perfekt med nära & bra ju ;)
Javisst är han riktigt ögongodis att titta på?!
Hahaha jaa det var lite roligt, tänkte på dig direkt när jag såg det att du borde ha varit där så vi kunde få en sån där vanlig skrattattack igen ;P Fast dock så gjorde han en mycket bra match!
Jadå det är bättre nu :)
Hoppas det går bra imorrn med lucian, du måste berätta hur det var sen.
Förresten, har varit & satt dit tandsmycket jag fick av er i studentpresent idag :)
Älskar dig!

2007-10-22 @ 19:15:57
Postat av: Sanna

Jaa det blev jätte fint :)
Hahaha jaa man vet ju aldrig med hästen ena gången spelar dom jätte bra, nästa förlorar dom mot bottenlaget :P
Det får du absolut göra, smsa/ringa när du har varit där :) lycka till då får man säga! du har ju en stooor släkt som kan rösta på dig om du kommer med ;)
Pussss älskling

2007-10-22 @ 22:42:39
Postat av: Emelie

hehe okej det låter trevligt. Det va du säkert värd!
Jo min helg var lysande har haft riktigt kul. det var längesen jag hade det. Man vet aldrig med tentor så ja vågar inte säga nått... Vet inteom han sökt nått mer eller så. Har det inte så bra mellan oss just nu. Vet inte riktigt vad jag vill. Han är den enda för mig men det verkar inte funka. Inte nu iaf. Och ja vet ju att det är pga avståndet för när vi ses eller innan jag flyttade var det aldrig så. Vet inte vad jag ska göra för vi bråkar varje dag o jag orkar inte mer... Hur är det med dig då? Hur har allt blivit med thailand-resan nu då? Blir den av? vilka åker? sköt om dig puss puss

2007-10-23 @ 00:37:18
URL: http://emelielj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0