Jag är för trött

Sitter nu här framför dataskärmen & är fruktansvärt seg & trött.. Men inte så trött så jag måste sova utan bara almänt trött..
Var det i onsdags också men då var situationen helt annorlunda.. Då satt jag på chicken kebab med kanske världens roligaste person, det vill söga Svenne (sanna).Vi satt brevid norra europas fulaste par. Så får man egntligen absolut inte säga men de var verkligen inte fina någon stans.. Vet intenär det bleb mordens att ha håret bakom öronen & toffs & mittbena med två tjocka slingor som hängde fram som var lika långt som håret. skulle ju varit slyggare om det var lugg efetr ailf kortare.. & han, ska vi nog inte ens kommentera...Nej de va verkligen kul & då var jag så trött & satt bara & skrattade hela tiden.. Nu sitter jag som sgat här & har bara tråkigt..
Sitter dock & tänker på hur mkt jag gjorde bort mig igår på stan & vem skulle inte få uppleva mitt pinsamma tillfälle om inte Linus..
Vi var ialf på carlings & jag skulle köpa ett par frank dandy troser som Hade en cool färg..
Rätt som det är går Danne förbi (butikschefen) & säger "jag tycker färgen på den här är riktigt skyst" & jag dum som jag är tror ju såklart att det är till mig & säger "ja jag tyckte faktikst färgen va riktigt läcker". Sedan tittar jag upp & ser att han hller i en klänning som han ger fram till en kund, alltså är det henne han pratar med & inte mig & sen kollar jag på Linus & ser att han garvar åt mig.. Jag fatta ju då att de inte va mig han sa det där till så jag skämdes nåot så fruktansvärt mkt så jag va tvungen att gå ett varv runt affären så inte folk såg hur generad jag vart-...
Ibland kan man verkligen känna sig bra dum.. Det där är ju inte första gången det där händer.. I början av denna veckan var jag på chicken för att köpa lunch & står i kön & ser absolut inge  mer än mig där så när han i kassan frågar vilken sås söger jag "curry" & så helt plötligt hör jag en röst bakom mig som söger "nej det vill jag inte ha, jag vill ha vitlök"... Herregud vad jag är bra på att göra bort mig ibland.. Det är ju så man får skämmas...

Idag var jag ledig något som var mkt skönt.. Har dock stött på en del jobbiga frågor idag so jag inte är så nöjd med... Ibla vill ja bara säga till folk att sluta försköna verklighten till något som det int är...
Men de går ju inte alla måste ju få ha sina drömmar...

Sitter även nu & lyssnat på KENT- Ingenting... Svenne(Sanna) hur blir det egentligen med den där konserten, jag VILL ha en favorit i repris gumman... jag vill jag vill jag vill haaa...
Fast det är ju inget ovanligt för jag vill jämt bara ha.

Vad har mer hänt idag?? Tror inte det är så mkt mer än att jag har hittat mig en favoritglass.. Ben&Jerry Choklad fudgie & brownie smak.. mmm va gott det är.. Men måste även gå till kungsgatan med Sarah ngon dag & köpa den dr smaken du pratar om för den säljer dom bara på kungsgatan...

ne dags att hoppa i säng om de nu går & somna för jag blir smsbombad här & de e ju direkt inga sms man hoppar högt av glädje år precis... Snarare tvärt om... Sluta smsa NU vem orkar skicka till någon som inte skickar tillbaka?? & sluta slänga sten i glashus eller som linus skulle ha sagt sluta slänga kottar i din gummibåt haha, sånt ialf gillar jag inte så mkt......

Ne nu är det dags för mig Nathalie (som inte utalas Natalii utan utalas med e) att snooza....

Dröm sött, undra vad nästa vecka har att erbjuda förutom topp match på himpa på onsdag...

Ciaoooo bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0