Jag ÄLSKAR Sarah

Hennes humor är bland det roligaste jag vet.. Hon kan vara vädligt seriös, men också mycker o seriös & när hon är det så får man ont i magen för att man skrattar så mkt...

Såg en sak på hennes blogg & när jag läste de skrattade jag rätt mycket för de var Sarah upp i dagen, eller hur man nu säger det där ordspråket.... är den ens ett ordspråk haha ne strunt samma det hör inte hit..

Ialf Sarah detta säger hur kul & skön du e gumman haha..

Från Sarahs blogg:

Det var en kille som hette Bo, som varje dag cyklade över en bro.
Varje gång så skrek han "Hej, jag heter Bo och jag cyklar över en bro".
En gång mötte han en kvinna på bron, dom blev kära och bestämde sig för att träffas senare på kvällen under bron där det va mörkt och ingen kunde se dem.
När de träffades under bron så sa kvinnan, "jag har mens, så du får köra in den där bak!".
"Visst" sa Bo och körde in den.
När de stod där och gökade så ropade Bo, "Hej jag heter Bo och har sex under en bro!!".
Då ropade kvinnan, "Hej jag heter Kjell och jag är utklädd ikväll"...



Du är en klass för sig gummsan

Kommentarer
Postat av: Emelie

jaha marco har iaf sökt jobb på swe consept tror ja det hette. Den ska öppna i domino.. om den inte redan gjort det :S men ha det så bra sköt om dig. Måste bara tillägga att det är kul att höra dig så glad när man läser bloggen hihi fortsätt så ;) puss

2007-10-02 @ 11:12:56
URL: http://emelielj.blogg.se
Postat av: jocke

haha de tror jag inte du, jag är mäster bakarN :D
Klart du var ju hetast i gruppen ;) haha na men ja träna ju på World class ist, fick ju det för Monkan :D hoho hur vet du att inte jag var där ofta då? :O :D
Hm i lördags var jag ute ;D hehe :P Söndagen kommer ja fan inte ihåg, förmoddligen gjorde ja inte ett skit :D
Igår var jag faktiskt i stockholm :D Och på lördag ska ja spela paintball :D YES :P Häng på då vi måste bli många hehe ;D
ahhahah har ni sparat eller ska ni börja om? :P :D
Ha det så bra :) Pusssokrram

2007-10-03 @ 07:58:50
URL: http://kaxzi.blogg.se
Postat av: linn

och jag saknar dig.

2007-10-03 @ 19:00:10
URL: http://lajninmyownwords.blogg.se
Postat av: Sarah

jasså :D vadd braa!! hihihi, men men vill ju inte oroa dig ;P.. Hahah mmm, undrar vad hon fick för betyg :S i svenska (hahah engelska vill jag inte ens tänka på). Du gör mig så glad, du säger alltid rätt saker :$.. Bästa nattis.. Ses imorgon.. Puss

2007-10-03 @ 20:21:22
URL: http://frokencarling.blogg.se
Postat av: Lisa

Jo tyvärr är det ju så, det är så synd att deras tränare ska sabba för så många och favorisera vissa och på grund av det få spelare att sluta..
så nattis, jag är orolig att du kommer få stå ensam o vänta nu, iallafall tills PETER inte tränar hästen längre :) haha!
PUSS

2007-10-04 @ 21:10:38
URL: http://ziingoalla.blogg.se
Postat av: Nr fyra!!

Annars!! Schysst att man får sova själv ikväll!!! NOT!! Då e inte nr fyra nöjd. Inte S****T heller ;) haha. pussar

2007-10-06 @ 01:15:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0