hahahaha de roligaste på länge I think

Oj då råkade visst skriva med att jag fick höra att jag var unik & självklart störs sig folk på de & måste kommentera hahaha..
Men vet ni vad jag struntar fullständigt i om andra tycker de eller inte..
Den personen som sa de till mig är de ända som betyder nåt...
hahahahaha dagens folk... Hur orkar man??
Tyckte ialf de va rätt roligt att man orkar bry sig....

Tror jag ska ringa Sarah nu saknar hennes glada röst..
Tror bara det är du Sarah gumman som kommer fatta de här nu: men jag vill ialf träffa dig snart hihi & spela tv spel med dig haha & kanske spela klart supermario 3 hihi & komma till en annan super mario värld wiieee hahahahahahahaha..
Usch är rätt trött så nu tänker jag på dig Sarah när du gjorde dig till & lät sådär rolig när vi läste de den där dåliga svenska texten....


Kommentarer
Postat av: Sarah

:D:D va gullig.. KLART jag fatta... ahhahah det var ju den sämsta texten jag läst i hela mitt liv... Det var sämre svenska än vad jag hade när jag var 7 år... hahah DYSLEKSI??? JAA tror det vaaa?!! ;D... Du ÄR unik.. De som kommenterar är bara avundsjuka för att de aldrig kommer få en sån kommentar av någon. Den som sade att du var det känner dig, och jag känner dig och du är one in a kind! Såna som du växer inte på träd Nathalie.. Nattis vip ;D. hahaha puss

2007-10-02 @ 08:02:17
URL: http://frokencarling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0