fy va dålig jag varit på att skriva på sista tiden

Vad har då hänt sen jag skrev sist??
I fredags var ju spiralen 1 & 2 bjudna på walmans saonger i flygeln.. & FY FAN va roligt de va.. Gänget som jag var med (Jessi, Mickis, Jossan, Claudia & min bror Daniel) var väl de som gjorde att det var ett jävla drag.. Vi ställde oss upp & sjöng sprang fram till arstisterna & tog kort & röjde som faaan & alla bara hänge på.. Jävlar va kul & bra de va.. & den 3 rätters middagen ska vi inte ens tala om.. De va så de knulla i käften haha..
& de va påfyllning efter påfyllning efter påfyllning så alla var på ett jävla fest humör efter.. Kul när man inte plaenar nåt & sen drar ut..
Hade faktikst en sjukt kul kväll & hela helgen va super fick ju även mysa me min älskling någt som ja Ä L S K A R.
Så tack för en fett nice helg haha..

Vad har hänt mer??
Jo igår lunchade jag & jessi med claudia eller med alla som lunchade i spiralen fikarum (de va några stycken)..
Plötsligt frågad Clodan "natta har petter ringt än?".. Efersom han inte hade gjort de sa jag nej.. 15 min senare ringer min mobil & det är ett nummer som inte är svensk.. När jag svarade så va de Petter som sa att på onsdag kl 5 ska jag på intervju för levis store..., FAN va glad jag blev.. Claudia satt bara då & garvade & sa jag visste att han skulle ringa dig.. Jag vart så sjukt glad så de ända jag fick fram va "Din kärring" sen fick jag en BAMSE kram...
Nu om jag får de där jobbet kan jag äntligen börja se mig runt om lägenheter som jag & min älskling kan bo i....
AAAAWWWW är så nervös inför i morgon men har fått många bra tips från både min bror & Claudia som jag tagit till mig så de ska nog gå bbra hoppas jag....



CIAO BELLA

Kommentarer
Postat av: Nrfyra

De kommer gå massa bra imorn älskling!!! Pussar

2007-10-30 @ 22:54:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0