Fredag då

Då är det fredag igen.. Jag ska ju då jobba i helgen så de blir ingen ledighet för mig.. Förr älskade jag helgen för då visste jag va som väntade: party all night, 100% myspys & sova ut hur länge man ville.. Men nu är det upp tidigt & öppna kl 10 & även jobba söndag kl 12...
Längtar till den 27 & 28 för då ör jag ledig en heeel helg.... Som jag längtar!

Igår var det dock vädligt skoj på jobbet.. Min lunschrast gick ju över styr & fast både jag & jessica va super sega va de kul.. Gillar att jobba med jessica så mkt..
Igår snackade vi en hel del & om lite mer seriösa saker. & måste söga att för en gångs skull är det någon som förstår mig till 100% & som håller med mig.. Visst det gör ju mina kära vänner med men jessica fattade verkligen på ett annat sätt... skönt att prata med en vettig person hihihi...

Sen igår fick jag ju även förfrågan av Limpa om vi två skulle gå på 50 cent. Han kommer ju nämligen  till lilla Norpan i December... Jag var ju dock lite skeptisk eftersom alla vet ju hur de gick med DMX & det är ju samma folk som håller i detta.. Men Linus va på så självklart ska vi gå.. Han e till och med så seriös så han ringde & ville att jag skulle kolla biljetter idag... hahahaha.. Kul då jag lär väl inte se ett smack för alla är ju superlånga så linus kan ju få söga till mig efter om de va bra eller inte ;) det är inte alltid roligt att vara 1.55 hahahahaha...
Ja just det nu höll jag ju äen på att glömma att rätta till lite.. Fick en tillsägeöse av Linus att jag hade citerat honom fel.. Jag skrev ju "man ska ite slänga kottar i sin egna gummibåt" hahaha & de va ju såklart fel.. Det ska ju vara "man ska inte slänga igelkottar i sin egna gummibåt" hahahahaa sällan jag säger fel sakar..
Nathalies tolkningar " AFC mister B" eller "Say you, say me.. Say It together, Nathalie"
Men det är ju jag i ett nötskal hihi..
Men nu har jag ialf fixat detta lilla snesteg hihihi...

Trevlig helg då allesammans

Kommentarer
Postat av: Emelie

haha what ska fifty till nkpg??
Jo det är bra trött bara. i helgen blir det bara plugg tyvärr. Är jävligt festsugen men får vänta till nästa vecka hehe. Vad ska du hitta på då?
ha det så bra.. puss puss

2007-10-12 @ 11:29:49
URL: http://emelielj.blogg.se
Postat av: johanna

haha jag tänkte faktiskt på det där citatet.. att dte inte hade nån som helst logik, men nu när det ska va igelkottar istället så fattar jag! :D

2007-10-14 @ 18:41:14
URL: http://jaghamster.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0