En dag innan fredag

Hej hej,  hallå dagboken......

Nu har jag ätit min frukost så nu har jag bara förbränningsbruset kvar..
Snart ska jag gå & baka kladdkaka också som jag ska ha med mig till jobbet..
För tillfället är jag lite sur eftersom min mobil ringde halv 9.. & eftersom det är en mupp som ringer så blev jag inte alls nåt vidare glad & plus att jag inte kunde somna om..
Har nog berättat om personen som ringer..
Det är så att citu har en egen maskot som heter Pigge som brukar gå omkring i ALLA affärer..
När jag träffade honom första gången tänkte jag "det är ju synd om honom klart jag inte kan vara otrevlig"..
Nu en såndär 1000000 gånger efter att jag träffat honom vill jag bara att han ska försvinna..
I tisdags när jag skulle gå & köpa lunch så stötte jag på Pigge på vägen dit.. Min mobil som jag då hade i fickan (hade STOR tröja på mig med fickor så de va svårt att känna om mobilen var där eller inte) försvann helt plötsligt när jag stack ner handen för att kolla klockan.. Då ser jag Pigge stå där & le med sitt fula leende & säger kolla.. han står då med min mobil & ringer upp sin egna.. Jahopp då har Pigge mitt nummer.. Så JÄVLA roliigt! NOT!
Han har väl ringt 100 gånger nu. Första gången han ringde visste jag ju inte va han hade för nummer så jag svara / möttes av ett "heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeiiiijjjjjj, du jobba imorn".... AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAWWWWWWWWWWWW! Sen dess har jag aldirg svarat & han har dessutom blivit närgången.. usch usch usch.. Äslkling nästa gång han ringer måste du svara & söger att han inte får ringa mer.. Kattis gav sitt nummer till honom, eller hon gav nummret till carlings... Nu går han omkring på stan & visar sin mobil med alla nummer han fått tag i.. Han har lyckats få nummret till några på gina, carlings, wow (jävlgt roligt) & några till....
Kan inte han fatta att han inte är rolig & dessutom jobbig.. Visst han har inte alla spelare på isen men för det borde han väl fatta när jag säger du får inte ringa min kille blir sur då..
Igår när jag stog & packade upp kartonger kom han så jag låtsades om att han inte fanns.. Då om han fram & sa "du ringa min hem till lindön sen" jag sa självklart nej då sa han "Du komma & hälsa på mig i Lindön nån da" Jag blev då lite sur & sa nästan men för i helvete NEJ.. Då när ja står där kommer han bakom mig & viskar i mitt öra "Du jag se på filmen hos mig i Lindön" Nej nu får det vara nog med Pigge han börjar bli ruskigt irriterande.....
Inget mer ringa & inget mer komma in på wow för hans del....
Jag som ville sova i morse....

Igår riingde även Linus till mig efter hans match, på tal om ringa...
De hade vunnit matchen men Limpa var ändå kanon sur.... När han är sur efter en macth är det som att stå & prata med en vägg ungefär....
Igår va de ju inte så jätte roligt att prata med honom.... När han är sur så känns det nädtan som att han blir sur på mig med då på köpet.. Men det är han ju inte men det känns nästan som de ialf..
Det är väl inte första gången det händer heller.....
Men men jag antar att idrottsmän blir lite sura över en del sakr.. Det är väl bara bita i de sura äpplet & vara glad tillbaka...Även om det inte är kul om de ska ringa & vara sura.. men men..
Dags att gå & baka min kladdkaka som jag ska bjuda mina lunch vänner i morgon...

You can fuck the rest now shelle we have fest bye bye then (dålig svengelska)

Kommentarer
Postat av: Sanna

Jasså vad mysigt med spa :) Har inte pratat med Frida nu (sen i tisdags tror jag) men då sa hon att de skulle till Hugo, så tror det blir det. Aha vad trevligt :) Pussss darliiing

2007-10-18 @ 14:50:29
Postat av: jockis

hehe eller hur ;D
Fan måste vara grymmt störande när dom håller på så alltså. FY FAN!
haha vilken jobbig jävel på jobbet haha ska du inte kolla film me honom då? :D:D
jadå bara fint me mig ;D 2 dubbelpass på jobbet denna vecka plus 8 tusen i poker :D hehe ;D
Hur är det själv då? Händer nått kul i helgen eller? :D
pusspuss

2007-10-19 @ 13:26:51
Postat av: Emelie

hoppas du får jobbet.. Det skulle verkligen passa dig tror ja. Ne han har inte fått nått svar än. Hihi jo för det är väl så vänskap ska va.. eller ALLT ska va.. hmm aja. Nu har ja skrivit tenta o nu väntar tentaslask! så jävla kul haha. Blir det nån fest för dig då? sköt om dig. puss puss

2007-10-19 @ 18:06:44
URL: http://emelielj.blogg.se
Postat av: Liiisssaaa

Aah, fy för pigge! haha de är nästan så att det är synd om honom..
Men som tur är har han inte mitt nr än, vi har bestämt att han inte ska ha nåns nr på jc, haha :D
hoppas han slutar ringa dig iaf!
PUSSI

2007-10-19 @ 22:52:30
URL: http://ziingoalla.blogg.se
Postat av: johanna

HAHAH PIGGE, bästa killen! fy fan vad jobbig han är, han har kommit och frågat om mitt nummer med men jag brukar alltid gå in på lagret ett tag så sticker han. DU JOBBA IMON!?

2007-10-24 @ 19:34:40
URL: http://jaghamster.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0