Det finns ingen som jag älskar så mycket som dig

just want you close
Where you can stay forever
You can be sure
That it will only get better

You and me together
Through the days and nights
I don't worry 'cuz
Everything's going to be alright
People keep talking they can say what they like
But all i know is everything's going to be alright

No one, no one, no one
Can get in the way of what I'm feeling
No one, no one, no one
Can get in the way of what I feel for you, you, you
Can get in the way of what I feel for you

When the rain is pouring down
And my heart is hurting
You will always be around
This I know for certain

I know some people search the world
To find something like what we have
I know people will try try to divide something so real
So til the end of time I'm telling you there is no one

No one, no one, no one
Can get in the way of what I'm feeling
No one, no one, no one
Can get in the way of what I feel for you, you, you
Can get in the way of what I feel for you


Kommentarer
Postat av: Sarah

:D:D... Jaa vi ska ses masssa massssa nästa vecka.. Du behöver inte oroa dig för mig. :D. HAhahaha, du och jag alfred, du och jag!! HAHAHAH :D du är bäst min ängel puss på dig.

2007-10-28 @ 12:59:21
URL: http://frokencarling.blogg.se
Postat av: Liiisssaaa

ojsanhoppsan.. hoppas att det är mina visdomständer då isf :) haha! jag har iallafall uppdaterat hela tandborstfrådet med olika storlekar o massa annat nu, jag är så rädd för tanlossning.

Ja vi hade kul ute, hade ni oxå det? :)

Släng hit din msn vettja, om du vill :) hihi

2007-10-28 @ 13:16:30
URL: http://ziingoalla.blogg.se
Postat av: Sanna

jag ville jätte, jätte gärna ut men frida & dom skulle bara till hugo och dit ville inte jag. hade jag vetat att du var där hade jag kommit på minuten ;)
träffade pigge idag på stan, shiiit vad jobbig han kan vara haha :P
jag träffas jätte gärna i vecka, alla dar om det är så haha. har absolut inget för mig så säg bara vilken dag du kan :)
älskar dig!

2007-10-28 @ 23:27:01
Postat av: Emelie

pratat ut o pratat ut. Vi har pratat jättemycket. Känns inte som det har blivit bättre efter det men men. Får se hur det blir. Det jobbiga är att nu när han varhär i helgen va han jättesnäll för att vi har bråkat, men både han o ja vet att det kommer gå tillbaks till det vanliga snart igen. Dessutom bråkade vi gärnet även när han va här. Vet verkligen inte vad jag ska ta mig till...
hehe okej kommer gärna på inflyttningsfest hosdig sen.
Ne ska nog inte på fifty hade gärna gått men vet ine riktigt mitt schema än o så. En kompis kanske ska spela på fifts efterfest.. hell yeah fan va grymt! haha.
sköt om dig puss

2007-10-29 @ 12:21:54
URL: http://emelielj.blogg.se
Postat av: Emelie

Aww va kul grattis o lycka till på intervjun! Det kommer säkert gå galant.
Kommer upp till Norrköping i helgen. Lust att ta en fika eller nått? ha det så bra

2007-10-29 @ 23:27:51
URL: http://emelielj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0