ZZzzz

Usch ännu en lång dag på jobbet.. MEN jag gillar faktikst alla som jobbar där...
Det är så olika personligheter & stilar så de inte finns med gud va kul vi har..
Jennifer har blovit min lilla bästis på jobbet hehe.. Skön att ha någon som är så lätt att prata med & som man kan skratta med som om man kännt varandra i evigheter..
Idag fick vi nya kartonger alltså blev de ännu mer upppackning..
Har även lärt änna en av tyskarna lite bättre.. Rudolfo heter han haha.. yes ni såg rätt Rudolfo!
Riktgt snäll 21 åring som verkar trivas bra i Sverige & som undrar jämt va de e för uteställen som är öppna en söndag osv...
Känner mig så trött nu efter dessa dagar.. Kroppen börjar verkligen söga ifrån.. Skulle bara vilja ha en dag & träna lite & sen sola & resten koppla av.. En dag för mig själv alltså...
Imorn börjar vi kl 9 igen..
Sista timmen gick rätt fort.. Jag & Jennifer satt med en godispåse & larmade skärp & halsdukar.. Tiktigt mysigt!
De som e roligt e att de e många som är kopplade till vanarda.. jennifer & ja gick på gym & friskvården tillsammans.. Malin är tillsammans med min brors vän.. & sen mammas simkompis som även e mor till Matte Isik e nu min jobbarkamrat... hehehe & sen har vi Micke från Cubus.. Han e så gosig & snäll mot alla... Han kommer nog bli new yorkers alla gullegris hehe..
blir nog bra det här...

Idag glömde jag ju totalt bort en grej.. Eller glömde & glömde jag har ingen koll.. Fick ialf ett sms av Linus där de stod att de va en stor dag idag.. Med stor dag menades alltså att hantydligen har namnsdag idag den 26.. Så grattis LINUS hehe...
  
Här har vi då Limpisen i sin grymma muche som jag faktikst helt seriöst tycker han är gullig i.. Sen får vi ju absolut inte glömma den "berömda" kulan till biceps han så gärna visar upp stolt... Du e sååå sööööt

Dags att sova för nu är ja sjukt trött så in i bomben.. Låt mig sovaaaaa...

Arreviderciiii

Kommentarer
Postat av: Liiisssaaa

HEEEJ :D
det är bra med mig, förutom förkyld, höhö hoppas att allt är bra med dig iaf? :P

Min helg har oxå varit kul, jag var ute i fredags sen men det blev ganska mycket alkohol för min del så vi missade ju förfesten som du säkert märkte, tyvärr.. kom till otten vid halv 1 typ, men då hade du åkt hem va?

Hur går det på nya jobbet då? bra låter det som iaf.. :) ska komma in på torsdag o kika tänkte jag så då ses vi säkert då :P

2007-11-27 @ 11:04:04
URL: http://ziingoalla.blogg.se
Postat av: jennifer

ohhh va sött:) tur att vi har varandra, jobbet blir såå mycket roligare då:)

2007-11-27 @ 21:38:59
Postat av: jennifer

ohh va sött, tur att vi har varandra jobbet blir så mycket roligare dåå:D

2007-11-27 @ 21:39:48
Postat av: Emelie

hehe jo de va ju riktigt roligt att åka dit faktiskt. jo det är väl bra med mig. Mycket i skolan bara o sen är det väldigt lågt mellan mig o marco eller typ ingenting haha.. vi har bestämt oss att inte höras av innan ja kommer hem vid jul o då ska vi se hur det blir mellan oss. eller vi ska ta upp det igen förhoppningsvis!
Oj då.. då förstår ja att du är trött. men va kul att du trivs så bra! då blir det en lgh snart alltså? hihi
I veckan blir det bara plugg sen ut o göra kalmar osäkert i helgen hihi
själv då?
puss puss

2007-11-28 @ 16:36:59
URL: http://emelielj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0