Vilken helg

Ska snart fixa till mig & ta en fika med sofia.. kuulitt.. Saknar dig..

Har ju inte skrivit på ett litet tag..
I fredags var det ju wow fest i sthlm.. Det bjöd på massa shopping & en hel del jäla sprit..
ade ju lovat att ta de lgnt i sthlm men de gick ju inget vidare..
Det hela började att jag & sabdra gick på fel tåg.. Men va fan vi kom ju ialf till sthlm.. Vilka nötter vi är hahaha..
På kvällen åt vi massa gott & johan betällde massa drinkar till alla tjejerna.. Johan är då regionschef för wow i sverige & norge.. Han var ensamm med 12 brudar..
Efter en välkomstdrin, vin till maten, 5 shottar & 6-7 drinkar började l8illa Nathalie må skapligt dåligt så de va bara att gå hem till hotellet & förbereda sig på en natt på badrumsgilvet hahahah.. Fy fan va dåligt jag mådde..
Halv 9 åt vi på wow & jag kunde inte äta nåt förän 17 på lördagen.. Sen va de bara att göra sig i ordning & dra sig iväg på taco kväll hos claudia & sen va de utgång...
De blev hugo & de va rätt skoj.. Spec när jag träffade på sarah & sofia för då rocka vi gärnar.. Sofia var ju ganska fuller hahaha så de va sjukt kul att stå & kolla på henne & sen bara drova loss...'Vi dansade för jävligt men vad de gjorde ju alla dnra också kan jag ju lugnt säga.. Sen va de ett besök på donken & sen hemfärd..
Min helg har varit super ialf..

Hade dock ett litet seriöst samtal på lördagen.. Något som jag egentligen inte rórkade med tanke på hur jag mådde...
Men jag vet att jag lovat att jag ska vara öppen & säga allt jag tänker på se de va bara att ta sig i kragebn.. Visst det tog väl en halv timme att få ur sig det man höll inne på men de kom ju ialf fram.. Det är väl ändå det som är huvudsaken?!
De va ialf skönt att få ur sig det som saken gällde....
Avskyr verkligen en del personer som ska hålla på fast de vet att en person är upptagen...
Men men

Men nu är jag super glad trallalalla laaa.....


har även en kul sak att berätta till sannis pannis som jag va med om i lördags...

ciaoo

Kommentarer
Postat av: Sariiii

hej gummsaannn... Saknar dig med, älskar att prata med dig. och på lrödag blir det myspys med stooor godispåse från europrice :D hahahah ;D... Tills dess får jag spara mig, ska verkligen försöka nu alltså. Nu kan jag ju inet skylla på tjejveckan längre :P. Älskar dig med sötnos.. pussar

2007-11-13 @ 01:14:27
URL: http://frokencarling.blogg.se
Postat av: Sannis pannis

åhhh detta låter spännande !

2007-11-13 @ 15:34:15
Postat av: jess

hehe tyvärr så var det ju annat inplanderat, men hallå den 23 ska vi ju festa ;) grymt kul kommer det bli..

2007-11-13 @ 17:45:30
URL: http://jessiettparskor.blogg.se
Postat av: Limpa

De står ju inget om mej så va ska ja kommentera?? Bra att du berätta tillslut:) o som sagt de du lova på fredan gick ju sådär ;) massa pussar

2007-11-13 @ 22:15:36
Postat av: Limpa

De står ju inget om mej så va ska ja kommentera?? Bra att du berätta tillslut:) o som sagt de du lova på fredan gick ju sådär ;) massa pussar

2007-11-13 @ 22:16:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0