Usch för henne

Igår fikade jag med Sofia & emelie.. de va ju super trvligt.. Efter ett tag var de bara ja & lilla sipsen kvar så de va skönt att få prata av sig bara hon & jag.. Har saknar henne så mkt & är så glad över att äntligen få ha henne nära mig....
Sedan gick vi & handlade på ica spiralen.. Mitt hjärta höll dock på & stanna när jag såg tjejen som inte alls ligger bra till i mina ögon...
Man gör inte som hon gjorde.. spelar ingen roll va för jävla behov hon har... Sl_n_! Oj nu va jag lite väl hård och töntig.. eller nej när jag tänker efter & det jag har fått höra så kanske jag inte är så hård.. men töntigt får jag faktikst ta på mig....

Men men finns faktikst många männisor som jag förr kunde störa mig på men som jag inte alls har något emot längre & saker som hänt som jag nte alls tnker på utan bara blickar framåt...

Men detta är ändå relativt färskt så är fortfarande i stadiet då det bubblar upp lite ilska inom mig...
Men alla mäniskor har väl känslor...

Kommentarer
Postat av: Liiisssaaa

Alla människor har känslor, jag förstår dig nattis :)

2007-11-13 @ 23:30:27
URL: http://ziingoalla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0