snurri i bollen??

ibland känns saker & ting inte rktigt som de ska...
de känns som man gör så mkt, gör saker för ens skull men inte riktigt blir tagen på så stort allvar när man säger att man får välja....
antingen bara ja som e knäpp....men men man e väl de ibalnd....
De känns bara så skummt ibalnd men man säger vä l inte direkt nåt om de.... men mende e ju bara tråkigt för mig...
yrara väl mkt enbart för jag etrött antar jag.... eller?!

Aja nu ska jag drick upp mitt te& sen sova....

Ska bli riktigt kulmed sthlm imorn.. men de finns en sak som oroar mig men som jag inte tagit upp & som jag inte kommer göra heller eftersom de inte kommit på tal efter en liten incident.. men men...
aja som jag sa jag skyller på attjagär trött......

puss &godnatt alla vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0