Så jävla ledsen & frustrerad

Det här är väl då inte första gången som jag råkar se nåt som inte jag ska se..
Dock så handlade även denna gång om samma JÄVLA person..
Va fan är de med denna person egentligen??
Om jag råka stöta på denna person nån gång så ska denna verkligen få höra mitt missnöja.. Struntar i om någon skulle säga "Nej men strunta i de"..
jag tänker inte strunta i de, om jag inte tycker nåt är oki så kommer jag säga de..
Jag har sgat till mog själv att jag ska bli:
mer öppen
säga till så fort jag tycker nåt ät fel
säga till om jag gjort nåt fel
& allt detta enbart för att jag inget ska bli fel & jag ska må bättre som person & jag är på god väg dörfär tänker jag även säga till personen istället för att gå omkring 6 störa sig & pratar med massa persone rom hur man tycker om persnen..
Det är väl lika bra att ta de med personen man stör sig på då istället för att gå okring & störa sig på de?!

Men men & till den andra personen som vet va de här handlar om...
Du vet varför jagär ledsen & du säger att du inte vill att jag ska vara ledsen...
Då får du ju se till så jag inte är de längre för jag orkar inte & de vet du med lika så som jag vet att du inte orkar...
Vi båda känner varandra & kan allt utan & innan..
& som du sa att man kanske ska tänka först på hur en själv skulle må om nåt liknande hände en själv innan man gör samma sak...
Jag själv har gjort saker innan jag tänka mig för men det är nåt jag fått betala för så därför är jag vädligt försiktigt i vad jag gör eller söger nu för tiden därför hoppas jagdu med kan vara de från och med nu....

Men men dags att duscha & se till & bli på gladare humör...

Kommentarer
Postat av: jockis

Grattis till jobbet nathalie ;D

2007-11-16 @ 15:36:08
Postat av: Sanna

jaaa shiit det var riktigt svårt, jag fattade typ ingentint :P ska äta mat hos farmor & farfar på söndag annars har inte jag heller nåt planerat..
är det hon nu igen som inlägget handlar om?
pusss gumman

2007-11-16 @ 15:51:30
URL: http://saannaaevelynee.blogg.se
Postat av: Liiisssaaa

Nej men precis, man börjar ju undra lixom :)
hoppas det är bra mellan dig och linus trots att hon verkar vilja förstöra och göra sig hörd!

Hmm jaadu, jag kan iallafall tänka på det som du skrev med modevisningen o de, jag har nog inte mod och självförtroendet för detta kanske men som sagt, ska tänka på saken :) hihi
Tack för att du frågade iaf..
Var det bra match igår då? :P

2007-11-17 @ 14:46:30
Postat av: Sanna

Du var på matchen lr ?! Läste om den i tidningen , såg att Linus hade gjort mål :)
Jajamensan fick smset men mob dog självklart haha .. När går du dit på tisdag då ? Roligare att gå ihop med dig än själv liksom ;P
Pusssss sötnos

2007-11-17 @ 17:21:29
URL: http://saannaaevelynee.blogg.se
Postat av: Nrfyra

Aj boodie.. den känndes som en open ice(eller som du säger, open eyes) ska tänka mej för.. älskar dej massor. puss

2007-11-18 @ 03:47:07
Postat av: Nrfyra

Kul o se vem som e ditt ljus i mörkret förresten på tal om att du e försikig nu för tiden!!!

2007-11-18 @ 03:49:04
Postat av: Sanna

Jasså ska andy pandy också gå på matchen, det blir en upplevelse för honom haha :P Jag ska faktiskt med gå på matchen, så vi lär ju synas där ;)
Aha okej, jag slutar ju inte förrän två på tisdag men jag tror jag åker direkt från jobbet till stan. Förresten ska vi träna och gå nåt innan eller gör vi det på fredag?
Nae, jag var aldrig i Stockholm.. :(
Pussssss darliing

2007-11-18 @ 18:31:53
URL: http://saannaaevelynee.blogg.se
Postat av: Liiisssaaa

Ja men vad skönt då :) hihi..

Ja isf så blir det nog bara förfesten för min del, tror inte på modevisning för mig :P hihi..
Men iallafall jag sms:ar eller ringer o säger hur jag gör :)
POntus ska på borta match långt borta så han skulle komma hem så sent att han inte skulle hinna ut knappt sa han, så för min del blir det utan make :D hihi

men som sagt, jag hör av mig, :)

2007-11-18 @ 19:40:22
URL: http://ziingoalla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0