Ny vecka

Nu sitter jag här helt själv i andy pandys ägenyhet &drickermitt goda te & knaprar på min knäcke....
ganska skönt ändå attfå vara lite för sigsjälv ibland..
man hinner då stanna upp & fråga sig själv hur man mår & hur man trivsmed livet.. &jag kom fram till attjagjust nu ialf trivs ganska bramed livet & mår rätt bra också för den delen..
Dock blir jag lite sur för vissa saker ibland som görmig lite irre... & det är att man ibland tycker att man inte får den respekt tillbaka som mansjälv har valt & visa... men det är väl inte så farligtså orkarinte gå närmareinpå de hihi....
Igår trägga jag sofi propp, alltså sofia.. hon var som vanligt så söt hihi..

undra va jagska laga denna dag.. hmm igår gjorde jag pannkakor.. dock fik jag höra att de vanteså rund & fna.. men spelar de roll??? pannkakor som pannkakor hahahhah...
Ne nu sajag ringa mami så jag får nåt gjort ighihi..
pussilipusss

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej tjejen förlåt för att ja aldrig hörde av mig när ja va o nkpg. men ja gjorde saker hela tiden så ja hann aldrig. Ja ska hålla tummarna för dig. Men ja tror nog att det går bra ändå hihi.
jahopp ny vecka. o ja känner mig som en död fisk haha är så trött. ha det så bra puss

2007-11-05 @ 13:52:01
URL: http://emelielj.blogg.se
Postat av: Emelie

vet inte riktigt när ja kommer till norrköping nästa gång. Får se hur schemat o det är. Jaha det blir mycket fest alltså hehe men skulle inte du till sthlm? men har sofia flyttat hem nu alltså? skönt att ha henne tillbaka antar jag. puss

2007-11-06 @ 10:34:57
URL: http://emelielj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0