nervös dag framför mig

Ska snart bli hämtadavmami & bror min.. Vi ska till sjukhuset.. Hatar sjukhus efter alla jobbiga besök.. Lika mkt lyckasom finns i de där husenlika mkt sorg finns..
Idag ska mami opereras.... Snällalåt det gå bra...
Orkar snart inte medden där skiten mer & hon är den sista på denna jord som förtjänar detta elände...
Men det SKA gå bra....

Dessutom fårjag förhoppningsvis reda påom jobbet idag.. Men kanske inte eftersom de ska sätta ihopp personalen med den nya butikschefen..
Vet nämligen vem den nya chefen blir.. Blev lite överraskad men jävlar, de kunde inte ha fått en bättre butikschef...
Kom till Levi's när det öppnar tror en del kommerbli överraskad över vem somär chef & en del blir nog ledsna över en stor förlust.. Mer tänker jag inte säga hihihihi.. Grattis för faaannn!!!

Sen vill jagbara säga ensak:
Älskar min snuffiiieeeeee buffieee mestavallt världen..
Är så glad över att det är vi & att vi klarat så många svåra prövningar & viska fixa det här nu gubben & vara vid varandras sida lääängeeee...
Älskar dig glöm aldrig de...

Sen en sak till.... Grattis till min Sahara älskling som fyller år idag....
Älskar dig gumman du är en ängel....

Kommentarer
Postat av: Sara

Vart och ska Levis butiken öppnas? Har du fått besked än?=)

2007-11-07 @ 17:29:54
Postat av: nattis

Levi's ska öppna där wow lågförut & kommer att öppnma i början av december =)

2007-11-07 @ 19:13:30
URL: http://niwe.blogg.se
Postat av: johanna

jag fick det inte :( lite synd faktiskt, men jag sitter ju inte i sjön. hoppas att du fick det, du kommer passa skitbra där!

2007-11-07 @ 19:53:09
URL: http://jaghamster.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0