lalala

Nu har jag varit ute & gått.. promenaden blev en sväng hem till mami.. hon bjöd på lunch & de va så mummsiiii...
sedan bar de av till Pic A Doll.. I love that store... Det har kommit att bli min favorit affär..och det stör mig verkligen inte att det inte är många som vet om affären för då kanman äntligen ha på sig nåt som man inte ser 100 andra gå omkring i.. idag när jag var i affären var det lika dött som arne waises sex liv hihi (som andy brukar säga) men det är bara mysigt, dessutom har man blivit lite polare med hon som äger affären.. hon e så snäll hihi... & idag köpte jag äntligen den tröja jag trånat efter nu sen i fredags...
Jag som tänka "spara nu natta spara nu" men de som känner mig vet att jag inte kan spara så bra.. om jag skulle tjäna 1000kr i månaden skulel jag ändå köpa kläder tills jag var pank hahahaha...
Visst tröjan kostade 1100.. HERREGUD! men jag älskar den.. det är min stil, dvs oversize så jag kunde inte motstå frestelsen..

Natta ♥ Pic A Doll

sen har jag 'även köpt massa associarer idag på glitter.. 5 par örhängen 3 halsband 1 armband & en väska...
ja ja jag vet är lite onödig ibalnd men de kostar attligga på topp..... tror jag hahahaha sen kanske jag inte ligger på topp i alla ögon.. men ialf i min älsklings ögon tror jag attjag ligger på topp....
Älskar dig snuffiieeee buffiiieeee hihih...

Nej dags att göra något vettig dvs kolla på tv hahahahahahaha...

gud va rolig jag är idag......................................................................................................................................NOT

ciao bella

Kommentarer
Postat av: Sarah

hihihi :) du är så söt gumman... Hålelr mer koll på tiden än vad jag gör.. Pussis min älsklings plutt

2007-11-06 @ 23:09:18
URL: http://frokencarling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0