Jag vet inte hur jag ska göra...är helt snurrig just nu

vad ska jag göra egentligen.. när jag vaknade i morse hade jag inga jobbchanser & nu när dagen snart är slut är jag helt snurrig.. Hur gick detta till??
Som en del vet var jag ju för ett tag sen på intervju på levis.. De gick ju super bra.. dock har de inte hört av sig alltså tänker jag "ok men jag var inte tjejen de sökte, men detta är ialf en erfarenhet"..
Dessutom smsade min bror igår & skrev att martin på carlings fått 75% tjänsten.. Alltså har jag ngen chans på den ialf.. Så jag såg min chans flyga ivög..
Men som sagt idag ringde en från new yorker & frågade om ag ville komma på en intervju imorn för de hade hört att jag var bra & de var tvugna att fixa 5 anstälningar till... Självklart svarade jag ja för jag orkar nte gå hemma längre... Visstså har de inte så jätte hippiga kläder där men va fan det är ett jobb & dessutom kanske jag får 100% där..
Nu kommer det som dock blev rätt jobbigt.. Visst jag ska på intervju imorn..
Men träffade även den person som har blivit butikschef på levis idag (vill fortfarande inte gå ut med vem det blev, de som vet de vet)..
Den perosnen frågade då mog om jag skulle på intervju imorn för denna hade hört de.. Efer jag ska de så sa jag ju självklart ja..
Då kläcker denna ut sig att "faan jag vill verkligen ha dig i levis, visst det blev extra men har räknat med dig & blir så arg för det är verkligen dig & maetin som jag sagt till petter att jag vill ha & han har inte ringt dig & han ringer inte mig heller så jag vet fan ingenting & på måndag öppnar vi"....
FUCFKING JÄVLARS! Jag vill inget hellre än att jobba på levis.. men jag vill jobba mer än extra.. Men det är ändå de köläder jag vill jobba med & ärket är ju klockrent. jag vill jag vill jag vill.. men den där petter har ju som sagt inte ringt än & jag vill inte stå där sen..
Alltså går jag ipå intervjun imorn & sen ser jag va de säger & sen går jag tillbaka till levis butikschef & diskuterar.. Vet att jag skulle få jobba me så skönt gäng på levis.. Skulel passa mig så bra juuuuuu..
AAWW new yorker är ju lite cubus & H&M wanna be.. H&M gillar jag men någon cubus tjej är ju inte jag.. Men va fan 100% tjänst kanske.. det innebär mkt pengar.. men kommer jag verkligen trivas på ett jobb där man står & viker kläder & knappt säger hej till kundet???
Lten affär är mysig.. dessutom lär man sig sina kunder mer & kanske pga att de får mer respekt för en öka ppk till det bättre..
Jag som vill ha pengar till min flytt som ska ske snart hoppas jag.. men jag måste ju ha ett jobb...
Jag vet också att janet sa till mig idag att om du får bådata levis för de företaget växer.. Men hur blir det penga mässigt då????
Jag vill ju jobba jobba jobba & återigen jobba...

*suck* någon som vill byta plats med mig för tillfället för jag vet i fan vad jag ska gra nu....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0