Jag skulle trivas

Nu är det tisdag & jag har nu varit iPandys lägenhet sen i söndags..
&jag vet att ag skulle trivas bra med att flytta hemifrån...
Det skulle vara så mysigt.. Jag älskaratt vara med mami &papi men att styra & ställa själv är riktgt kul...
Nu har jag ätit min lilla frulle bulle & ska snart ta på mig & gå enrpomenad hemåt & hämta danskläder till ikväll &  sen blir de väl en lite sväng på stan...
Orkar inte skrivamer nu hihi....

image409
Hoppas du har de bra på Matla bror.. Din lilla sis saknar ialf dig

Kommentarer
Postat av: Sarah

Hej min lilla fillifjonka :D.. Jag vill också flytta hemifrån, skulle trivas så bra jag med (om man bara hade masssoor med pengar, fy fan vilken lägenhet man skulle ha!). Ikväll ska det iallafall bli jätte mysigt =). Du är verkligen en underbar person. Kommer alltid finnas här för dig. Ringer sen. Pussis

2007-11-06 @ 12:52:29
URL: http://frokencarling.blogg.se
Postat av: Sanna

Åhhh sicken tuffing ;P

2007-11-06 @ 13:31:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0