Jag orkar inte vara med i nån "jag är bättre än du" tävling

Igår var inte papi hemma så jag & mami satt & pratade massa olika saker mellan mor & dotter..
Jätte skönt va de...
Jag klagade mest över en person som jag tycker har blivit lite påfrestande...
Inte så att vi umgås varje dag att de är därför denna har blivit påfrestenade utav av andra skäl..
Sen dessutom tycker jag inte om när denna person ska vara sur utan anledning & visa sig bättre.. Jag hatar & tävla.. Hatar när den känslan dyker upp att en person tävlar mot en.. Den ska vara bättre, roligare, snyggare ha bäst saker... Ne usch har fått nog av detta..
Jag har aldirg tävlat mot någon....
Tänk om jag skulle börja tävla mot mina bästa vänner hur skulle det se ut??
 Om jag började klä mig som Sarah eller om jag sa till Sofia att jag skulle göra en tatuering som skulle vara ett likande mönster som hennes tatuering & att jag också skulle göra den på handleden?? Hur skulle detta se ut?? Pinsammt att komma sen på stan & folk säger "Ni är så lika & har atering på samma ställe".. Hur skulle jag orka med de?? Skulle inte orka alls... Skulle bara tycka de va jobbigt att hela tiden jämföra sig själv med folk..
Tycker det är vädligt skönt att jag har vänner som inte alls är lik mig både i personligheten & stilmässigt.. Jag Sarah & Sofia är olika men trivs mkt bra ihop...
Nu har ja ju även räffat Rebecka igen.. Vi är ju inte alls så lika men har ändå kul...
Kanske är det däröfr jag har så kul med mina bröder också bara fr vi är så olika.. När vi var små bråkade jag & Andy varje dag för att vi va så lika men idag har vi 3 syskon super kul..
Skulle tycka de va pinsammt om någon sa till mig att Jag Sarah & Sofia såg ut som tre tvillingar...
Skulle tycka de va pinsammt över huvud taget om någon sa till mig att jag såg exakt ut som några utav min bästa vänner....
Som tur är har jag inte försökt efterlikna nån annan & tänker inte göra de heller för den delen.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0