Jag D Ö R

Igår började jag min första dag på jobbet... 08.00 till 21.00 va den arbetsdagen.. FUCK va jobbigt plus att de va massa tyskar överallt... Jag gick dock hem lite tidigare skulle ju vara på Otten kl 20...
Va en kul kväll faktist..
Min bror höll i sexsnacket & uppvisningen av oups dildo haha..
Köpte även med mig en liten leksak hem hihihi kanske till mig & min älskling hehehe..
 Ska lägga upp bilder senare från kvällen.. Idag orkar jag inte har jobbat från 09.00 till 19.30..
Det är tyskar överallt & musikn som spelar är ju ok men ibland kommer de där jävla tyska låtarna & den där tyska radiorösten... Jag blir less på de.. Hatar tyska & tyskar... eller hata kanske va ett starkt ord...
Finns en del fina kläder ändå.. & många fula med hihi.. & underkläderna är ju av de porriga slaget hahaha..
Måste säga att det är tur att jag har Jennifer där på new yorker.. känner henne ju lite sen innan men honär ju en siktig sköning hihi.. Hon har en humor som passa mig mkt braaaaa...
Usch är redan arbetsskadad efter bara två dagar.. I mitt huvud är de tyska röster som nämner de märkena som finns på new yorker "fishbone" & "Amazou".. Sen har vi det där lite mer exklusiva märket "ann Christin" Lägg på det där tyska uttalet så förstår ni hur det är.. Såhär ska jag jennifer malin Amela Nathalie Alex Mickem.fl ha de tills på onsdag. Då KANSKE vi e lediga eftersom det är dagen innan öppning..
Men tror detta kommer bli kul.. Är bara trött efter de långa arbetsdagarna & trött på tyskan..
Nej nu måste jag sluta eftersom det är nån som sitter brevid mig här nu som klagar på att jag är såååååå långsam....

Tschüss (pppphhhaaaaaaaahahah)

Kommentarer
Postat av: Nrfyra

Klart at du skulle ha me en grej hem!!! ;)

2007-11-25 @ 15:55:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0