I'm hot, U're Not......

.. & "I like your boyfriend, and he likes me" va två tryck som jag skrattade gott åt igår när vi packade upp dom på new yorker.. & de mest roliga va att tyskarna sa att detta tröjer sålde som smör i Tyskland.. Vad e de frågan om??? As fula.. Eller modellen på tröjan är ju snygg, men som Jennifer s trycket förstör hela tröjan..
Men trivs faktikst riktigt bra på jobbet förutom att de är piss långa dagar.. Igår va de från -20.. kul.....NOT


Igår hände även något väldigt dumt... Allt va mitt fel så är ganska besviken på mig själv för tillfället...
Älskar dig så in i helvete sjukt mkt.. Vad skulle jag göra utan dig?! De finns inte ens på min karta... Du e ju min familj juu... Dumma dumma mig!!!
Förlåt massa..Kommer aldrig mer vara dum på detta sätt mer...
Är så sjukt ledsen... Älskar ialf dig ialf dig högre än allt......

Kommentarer
Postat av: Nrfyra

åhhh boodie... Ja vet att du älskar mej o att du aldrig skulle göra nåt mot mej!! Ja va kanske lite hård mot dej igår. E bara så rädd att förlora dej!! älskar dej mest av allt!! ("du e min familj va gld ja blir älskling")

2007-11-26 @ 16:34:01
Postat av: Picce

Svar: de låter bra.. =) haha okey så han fick böga sig me sina vänner istället.. hehe tror de passade honom bäst.. haha jo då fredan hade ja riktigt kul lördan va ja så sliten från fredan så de va mindre kul men de funka hehe.. hoppas din helg me va bra.. o att du får en fortsatt bra vecka me.. hälsa gullefjunet från mig..

2007-11-26 @ 23:01:49
URL: http://picce.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0