igår arbetslös idag heltidtjänst

visst jag ville gärna vara på levis.. Men inte som extra.. Fick en fin kommentar idag "Nathalie jag förstår dig men de känns så jobbigt för mig för du är ju så jävla bra & nu måste jag hitta någon som är lika bra. Men det är väl bara & hitta nån men kommer hon/han vara lika bra? Men den personen måste finnas hur jävla svårt de än kommer att bli"..
Tack tack tack uppskattar verkligen att få höra att jag är duktig på det ag gör.
Men jag måste tänka på mig själv.. Idag fick jag heltids tjänst på new yorker.. Ska ha hand om skor väskor & associar avdelningen. Det kan ändå bli kul..
Känns ändå bra att jag har bra kontater bakom ryggen som har sagt att jag vet vart jag ska vända mig om jag inte trivs..
Men jag kanske kommer trivas super även om de kanske inte riktigt r min typ av kläder.. Det kommer bli stort & jag kommer få många arbetskamrater. Både tjejer & killar & det kan ju bli kul.

Sen vill jag säga lycka till, till de tre tjejer som jag känner som ska på intervju för monki imorn.. Jag hoppas att den ena verkligen blir butikschef för jag vet hur jävla gärna hon vill de & hur bra hon skulle passa in.. & till den tjej som söker som extra hoppas jag verkligen på också bara för hon är så trevlig & glad jämt hihi. Så lycka till... KÖR BARA

Sen Lycka till Sofia gumman hoppas din intervju på glitter p fredag går ap bra...

Kommentarer
Postat av: Liiisssaaa

Jaadu Nattis, jag förstår dig till 100% och jag är ledsen att tjejerna på Linus jobb inte verkar vara som dom ska, eller veta var förtroende är för något, många av dom är ju otrogna och hoppar i säng med folk även fast dom har pojkvän själva..
Men så är det kanske, jag känner en del av dom, skaffar man sig sillisar så verkar man tro att allt och alla vill ha en, men tack och lov finns det vissa som oss, som har något innanför pannbenet oxå :)
Och tack o lov för att våra pojkvänner bara håller sig till en och samma, alltså vi :) hihi!

Grattis till New Yorker tjänsten, skulle gärna vilja jobba där jag med, vill bort från JC, har bara massa extra jobb där nu och det är seeegt!
Sen ser jag även att du skrivit att vissa ska på intervju till moonki så jag antar att den tjänsten oxå är full nu, har försökt att söka dit men har inte fått tag på någon av dom heller.. tyvärr :/

hoppas allt är bra annars ? :)

2007-11-14 @ 19:17:14
URL: http://ziingoalla.blogg.se
Postat av: Liiisssaaa

Men herregud skojjar du? har hon skickat bild på sina tuttar? jag hoppas du driver med mig? vet du vem det är och vad hon heter eller? vissa männsokor är fan inte friska i huvvet asså, tyvärr! haha!

ooh vad snällt, hoppas dom behöver någon mer på New yorker då :P hoho, näävars men skulle jag kanske kunna få han jonas på moonkis mail? (A)
du kan gärna maila den till mig om du inte vill skriva den här ? :)

PUSSPÅDIG

2007-11-15 @ 10:28:31
URL: http://ziingoalla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0