hahaha herregud

Fick höra idag att de va en tjej som va ledsen & att hon bara drev...
Då man ju undra hur hon tänker om hon bara driver... Jag menar skicka en bild där man blottar sig till en kille som har flickvän & sen tro att flickvännen ska tänka "aa men det gör ju inget för du sa ju att du bara drev" vet jag inte om jag godtar...
Jag menar om jag skulle skicka en nakenbild till en kille som jag vet har tjej & tjejen blir apförbannad på mig skulle den tjejen förlåta mig då om jag sa "jag drev ju bara" & sen hur skulle min kille ta de?? eller han kanske också skulle godta "jag drev bara".. NEJ NEJ NEJ min älskling skulle nog be mig dra åt helvete eller nog, han skulle be mig dra åt helvete...Att drvia när man skcikar nakenbilder på sig själv vet jag inte om jag kan säga driva åt man driver väl mer med sig själv då genom att visa upp sig & så lätt kan säga att man driver..... Det är en sak om man fäller kommentarer & driver.. Men nakenbild på sig själv & driva? Jag tror nog denne person skämms mer över det hon gjorde då tar till orden "jag drev"  för hon  kanske inte trodde att man skulle få reda på det.
Aja de e ju min åsikt om någon tycker något annat får den gärna säga de...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0