grått grått grått

Usch va tråkig denna dag är.. Men den kan nog bli betydlig bättre.. först ska jag nu äta frukost sen kl 14 blir det att gå ut & gå. 16.30 ska jag på afro passet på sol & motion & kl 18.00 ska jag "träna" inför fredagen.. Pinsammt! Riktigt pinsammt.. Tur att det bara är tjejer...

Igår vann hästen sin 12 match mot trångsund eller va de hette.. Hoppas detta segerkalas fortsätter.. Skulle ju vara kul om de kunde avancera sig till de som kommer efter dn serien dom är i nu (hahaha snacka om & ha noll koll på serier)..
Erik E gjorde ju ett av målen så undra hur hans kväll såg ut hehehehe..

För övrigt saknar jag min babe jätte mkt... Vill att han ska vara här hos mig nu....
Älskar dig masssaaaa massaaa massaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0