Grå tråkigt torsdag

Äntligen en dag som jag är ledig och inte har något planerat på..
Sen jag slutade wow har de bara gått i full fart känns det som.. Idag sov jag ialf tills jag vaknade & har även sett mina bästa år..
Snart ska jag äta fruksot & sen se Glamour..

Vilken lättnad det var igår efter intervjun... Jag blir alltid så nervös innan.. Men jag blev lite impad av mig själv "Mina mål som försäljare varje gång jag jobbar är att höja ppk"... Vart fick jag de ifrån?
Måste ha varit allt tjat från Claudia & mitt samtal med Janet innan..
De va ialf inte så farligt.. Plus att Petter såg lite bra ut hahahahaha.. Men självklart är min pojke snyggast i världen hihi så inga missförstånd uppstår här...
Kändes ialf bra så jag är faktikst rätt nöjd med min insats.. Visst kommer man alltid på något som man kunde ha sagt men vaaa faaaan är glad ändå....

Kanske borde städa mitt sum idag.. ser inte alls så bra ut.. Vet att mami nog nte tycker de heller men hon säger ju inget s ska överraska henne lite innan hon kommer hem från simmningen & vattengympan...

Pussilipusss

Kommentarer
Postat av: Sanna

Jaa klart gumman, jag håller mina tummar stenhårt för att du ska få jobbet :) Älskar dig!

2007-11-01 @ 17:37:17
Postat av: johanna

ae gud, din intervju måste ha gått så mycket bättre än min. haha jag sa inget smart som att höja ppk! buhuu, men jag är så himla nyfiken på vad dom ska säga..

jag glömde t o m fråga vad det var för tjänster de sökte. haha.. vet du det?

2007-11-01 @ 19:58:22
URL: http://jaghamster.blogg.se
Postat av: sarah

Lilla älsklingen.. saknar dig så mycket...

2007-11-02 @ 11:58:42
URL: http://frokencarling.blogg.se
Postat av: Emelie

hur gick intervjun? har de hört av sig nått?
haha vi gör inget annat än o pluggar... o festar typ haha. Men vårterminen ska bli chill har ja hört så längtar till den massa! Men har du tid för en fika eler nått imorn? du ska inte ut ikväll möjligtvis? hihi ha de så bra puss :)

2007-11-02 @ 15:13:57
URL: http://emelielj.blogg.se
Postat av: jocke

hehe tja nattis, jag har ju 1 vecka kvar :D kommer hem nasta lordag
:D
hm men kan ju saga att alla tjejer har nera aerslen som har 3 meter breda typ.... AHAHA ;D
vadret ar iaf kanon :P
har skickat kort nu men viste inte vad ja skulle skriva fan va pinsamt... :S :D
ha det so bra pussokram. halsa Saraaaahh

2007-11-02 @ 17:25:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0