Denna dag har bjudit på mkt roligt & ett mkt intressant samtal

Är så trött nu..
ska bara skriva ut min cv & sen vntar sängen.. OOOHHH va skönt det ska bli.. Måt pissit dåligt min hals verker & itt huvud dunkar & jag känner att det är en klump med släm i halsen.. FRÄSCH.............NOT!
Hatar förskylningarna som kommer såhär års..

Idag har jag ialf varit med om mkt info för min del hihi..
Var även på stan med Limpa... Dock har han hånatmig en del idag.. Det började med att han hånadet min barndom för han tyckte att i vanliga fall såg en barndom ut på följande sätt:
Koja, dunken, hopprep,  Poggs, Tjejer, sex...

Mitt såg inte riktigt lika dant.. Vill inte riktigt gå närmare in på hur min såg ut men han tyckte att mitt hopp från koja till sex va något fantastiskt roligt.. Så han har hånat mig för att jag & mina vänner på abel beckers hade en koja....
Dessutom testade jag många parfymer idag.. & alla tjejer som älskar parfymer vet att vissa luktar sött& vissa luktar frächt..
Linus som har allt för dålig koll luktade & sa "aaaden här luktar surt" men de gjorde den inte alls.. Fast han spelade u bara dum enbart för att håna mig..
Att håna mig tror jag är något som Linus tycker är vädligt skojigt.. Men det är ju hans humor... Den har man ju fått vara med om ett antal gånger.. du är så roligt iband du... NOT..
Fast  måste säga att han är rätt rolig ibalnd speciellt när man dumar sig & han säger "öööhhh jag sa till dig sluta" eller "ööööhhhhhh starta inget sa jag" hahaha du & dina öööhhhhh....lennings hahaha.. Vad kom vi fram till att du va lennings hon den blinda med käppen & jag va lenning fittan sticker fram eller vad hahahahahahahahahha?????

Dessutom har jag haft ett roligt samtal om att prova på nya saker idag..
Ska jag våga?? Sklle ju vara roligt & lite spännande... Måste leta lite info om detta hahahahahahhahaha....

Har ju även haft dans idag.. Den spårade ju ut lite.. Vi håller nämligen på att göra ett litet julpoperi.. & låten är en mix av jullåtar & jul kommentarer från ´kalleankas julafton som är kl 3 på julafton alla år...
Alla vet ju vad askungen säger när hon längtar efter sin bal på slottet...
Kommentaren från stefania idag var: "vad är en snopp för tjejer. Fånigt urtråkigt &, &, & alldeles underbart" hahaha fy fan... Mkt anspelades på sex idag hahaah.. äslkar sånna skämt kan inte rå för de hahaha..
Lika dant våran danslärare som ofta inte tänker på vad hon säger utan bara säger & det kan verkligen vara saker som inte alls hör till våran dansgrupp.. Äslar min dansgrupp.. Har så sjukt kul med den....
Men egentligen nu när ag tänker efter så stämmer ju stefanias kommentar för snorrisen är ju rätt underbar för hur skulle annars nya människor komma till??? Sexet får man ju på köpet hahahahahahahahaha.. Nej nu börjar jag gå lite väl långt här..
Dags att skriva ut sitt CV & sen sova...

Ja jusdet ja den 23 november ska ju bikbok & sexbutiken ha en fest på otten.. kommer vara modevisningar & även förfesten kommer hållas på otten.. & dessutom kommer de blir lite rolig strippning så alla som vill kom hahahaha..
Jag själv har lurat dig ett helt gäng... massa vänner runtomkring mig & daniel som kan hålla ett öga på lilla sis & linus kan ju stå där & se biff ut hihi (va tvungen & håna tillbaka efter allt jag fått höra idag)

Godnatt allesammans

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0