BRA Nattis

Nu har jag tagit mig i kragen & fixat årskort på sol & motion... Bra gjort! Nu ska jag träna mig i form plus att jag har min dans...
Inget mer slöande här inte hihi....Så imorn ska jag prova mitt första pass.. tror de blir afro passet...
Har även börjat gå ut & gå med Sarah & Sofia.. Eller har börjat kanske va & ta i.. En gång har vi gjort de hahaha..
En hårfin skillnad hahahaha...

Ska snart göra en sallad så jag klarar mig tills matchen.. Ska på hästen ikväll & jag hoppas de vinner igen.. De har varit så duktiga nu..
Igår gav Linus mig ett Hästen häfte.. Han blev ju väldigt bra dock har han alldeles för långt hår på bilden..
Men de e som han brukar säga (inbilla sig kanske mer) att han ser ut som en ovårdad kriminell hahaha...
Sen visade han mig nåt riktigt kul & de va Edholm... Han ser ut som en kåtis på bilden hahahahaha världens blick.. Hans favoritmusik var tydligen tung dansbandsmusik & på hand fritid gillade han att fika med tjejer hahahahahahahahahaha...
Detta lag alltså!

Ne nu ska jag fixa till mig lite.. På tal om de är inte längre ljushårig.. Igår gick jag till frisören, något som jag absolut inte hade berättat för någon.. & där klippte jag till min frilla lite & sen gjrode en förändring s nu är jag brunett hahaha..
Alltid kul att fixa till nåt annat eftersom jag är ganska trött på att ha en solblekt blond färg en guld blond & sen bryta av med riktigt mörka slingor.. å har jag haft i ett år så ville göra nåt nytt.. Dock kommer jag nog fixa de ljusa till sommaren för då vill man ju vara lite ljusare.. Men är riktigt jävla nöjd hahaha..

Pussss

Kommentarer
Postat av: jockis

Men jag fattar inte vad det är för iddioter som håller på så där, det är ju helt jävla sjukt, bättre att dom hugger av sig huvudet eller nått.
Alltså dom måste ju vara höga på knark eller nått.
na ska in och träna vid 5 tiden, efter det ska jag till skärblacka badhus och basta haha :D
va ska du göra då Nathalie =) ;D Pusss

2007-11-21 @ 15:32:58
URL: http://kaxzi.blogg.se
Postat av: jockis

Du skulle ju ha köpt på world class va fan ;D

2007-11-21 @ 23:00:32
URL: http://kaxzi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0