Bacillen anfallar

Nu är jag massa mätt i magen.. Inte bara dels för att jag har ätit taco utan för att jag har massa slem i halsen som åkt ner i magen idag.. Hatar att vara sjuk. Usch..
En del får förskylningar som de kan ha i ett havår utan problem. Men när just viruset förskylning slår till i min kropp är det som att kriget har börjar i min kropp..
Vad finns de gör baciller i min kropp egentligen? Sånna med granater & sånt eller... Kan tänka mig att de är en grön liten jävel som säger till bacill armen "smitta henne, smitta henne" för jag måt pyton haha..

Måste även säga tack till Lisa. De känns skönt att någon förstår. Men jag tycker fortfarande en del är så jävla rubbade & inte fattar när nåt är upptaget. Men din kommentar värmde verkligen ikväll "tack gode gud att det finns sånna som vi".

Nej nu väntar lådan alltså sängen för min del... Idag kan jag somna lugnt & tänka "det årdnar sig nu har du jobb"

Kommentarer
Postat av: Alex

Sov gott :)

2007-11-15 @ 00:23:54
URL: http://aleqz.blogg.se
Postat av: Hanna

Krya på dig:)

2007-11-15 @ 07:44:49
URL: http://hannaswensons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0