Är du verkligen hemma?!

Hörde jag rätt nu?! Va något jag tänkte när Sarah sa att Sofia var hemma i Norrköping.. SHIT! Det är sjukt vad glad jag blev..
Saknar henne varje dag.. Även om jag inte alltid säger de så saknar jag henne jämt för hon är en sån sjukt bra vän som ställer upp jämt..
Du har precis som jag varit med om så mkt jobbigt därför känns de så naturligt att prata med dig om de jobbiga sakerna som händer runt okring i mitt liv just nu..
Är så otroligt glad över att du är hemma..
& när jag ringde dig idag känndes det inte alls som att de va länge sen jag pratade med dig (fast kan lova att de va evigheter sen).. Det spelar ingen roll om de går dagar eller månader tills jag pratar med dog, de känns ändå som om de faller sig naturligt...
& nu när du även sa att du skulle vara hemma ett tag bev jag ännu gladare..

Vet inte riktigt varför ännu du ska vara här ett tag fär du sa att du skulle berätta de när vi TRE (Jag Sarah & Sofia) skulle fika.. De lät som om de va något inte allt för roligt som hade hänt..
Men gumman va de nu ännu monne vara ska du veta att du har MÅNGA vänner här hemma som älskar dig & som står bakom dig i vått & torrt & som alltid finns oavsett hur länge sen de va vi sågs...
Är bara så jävla glad att du är hemma..
På onsdag fyller Sarah år & på torsdag fyller Sofia år.... Alltså kommer vi fira detta så in i helvete i helgen..
Vad ska jag då köpa till desa två fantastiska vänner??? I have no ide eftersom de bda säger "jag vet inte".. Ni gör de inte lätt för mig men jag kommer nog komma på nåt riktigt roligt hihihihi...
Älskar dig lilla söta Sofia.. & älskar dig min knasiga roliga & vackra sarah...



And you can say babe
babe can I hold you tonight
mabe if I told you the right word
In the right time
You be mine

Nathalie?
Sofia?
Sarah?


Kommentarer
Postat av: Sarah

älskar dig så mycket gumman... Jag vet inte om jag hinner fika idag, måste plugga massa. Men desperate housewifes och mys pys imorgon ;). Är ju ledig på onsdag så det passar ju perfekt. Saknar dig. Vi ska ha så kul i helgen också... Puss på dig min ängel

2007-11-05 @ 13:46:10
URL: http://frokencarling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0