äntligen fredag

Usch vilken tråkig grå dag det är idag.. Har slappat fra,för tvn hela morgonen & en bra bit in nu på eftermiddagen hihi..
Idag är sofia på intervju.. Vet att det kommer gå vägen med tanke på hur duktig hon är..

Igår va jag & fikade med Rebecka..
Va riktigt trevligt.. Hon är ju faktskt in barndoms bästis så de känns ingen konstigt att träffa henne..
Tänk att en del missförstånd har gjort det lite kosntigt mellan oss..
Men de va som hn sa igår vi vet ju vart vi har varandr & nu så orkar man inte lyssna på alla rykten man väljer vilka vänner man vill ha & på vad man vill lyssna på..
Det är något jag själv insett också nu efter gymnasiet..
Jag har valt de som är min närmaste vänner.. Visst kanske inte är jätte bra kompis med alla här i stan men jag har några & de är några som jag vet stller upp för mig.. Hellre några jätte bra än många halvbra...

Ikväll är det hockey som gäller...
De har ju vunnit mkt nu så därför ska de bli kl & kolla...

Bye bye

Kommentarer
Postat av: Sanna

vart är det man ska gå in för att fixa då ? göra i helgen ? PUSSS

2007-11-16 @ 14:43:19
URL: http://saannaaevelynee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0