AAAJJJ....

Va jag har ont i halsen.. Morgonen & kvällen är ju alltid som värst.. Fy fan!
Hoppas detta elände släpper snart..
Hur har min helg sett ut då??
I fredags var jag & kollate på Hästen med Rebecka hanna & mona lisa.. Riktigt kul tycker jag att det var & rolig match också..
I 3 period hamnade vi dock framför en mupp & två 14tis brudar.. KUL! Muppens kommentar till sina "vänner" va "Ska vi på efterfesten?".. Detta sa han då kanske 10 gånger... Efterfestan va alltså att få träffa Hästen laget på bomull haha.. YEAH vilken efterfest.. Va matchen festen då eller vad??
Va ialf en riktigt kul match & de vann sin 10 raka.. Igår vann de även igen.. hihi ser bra ut dethär..
Fick även ett leende & nån ljudlös kommentar av nummer 4 som jag dock inte riktigt fattade.. Men det är STORT att få en flirt från en spelare haha ;)

Har även hunnit med att mysa med min älskling & sen träffat Sofia...
Så helgen var varit kalas bra..

Nu är det ny vecka & den bjuder på massa roligt.. Ska träffa JOhanna idag det var ju hur länge sen som helst jag träffa dig stjärten hihi.. Imorn blir det att luncha med Rebecka & sen gå till Bikbok & testa kläder, onsdag blir det hästen matchen.. Har även lyckats få med mig Andreas.. Tycker det är super kul att Näsa kommit hem till Hästen så ja fått hem min gamla läktar kamrat Rebecka för det ju trots allt hon som från början lurade med mig på hockey & titta nu hur jag blivit.. Ett hockeyfreak hihi.. i högsta klass dessutom haha..
Sen blir det mys hoppas jag & även utgång på fredag.. Sexbutiken Oups & Bikbok har fixat en fest på Otten på fredag så det blir förfest på otten & sen modevisning & tydligen ska de vara killar som ska gå omkring i kallingar.. De blir ju dock inget för mig eftersom jag har min egna kalingmodell till kille haha..
Min bror ska tydligen gå i Bikbok käder & sen strippa.. KUL! Kul att du som är 28 fortfarande kan vara som en pojke i huvudet iablnd hihi.. Andu pandy ska också dit & vara med oss.. Kommer nog bli kul hoppas jag har ialf många vänner runt omkring mig som jag tycker om så därför spelar resten inte så stor roll..
Ja jusdet. Börjar ju jobba på fredag också... Tydligen kommer de vara slit jobb fre-ons & sen på torsdag näste vecka öppnar vi..
Va innebär slitjobb?? Vet inte alls mkt.. Intressant!

Skönt att allt har löst sig ialf nu för vill inte att något onödigt ska förstöra..
& jag vill inte höra att en känsla som är välbekant från förr kommer fram...
Inget eller ingen ska få förstöra.....

Ne nu ska jag nog ta & ta på mig mysisar & sen gå ut & gå..

Ciao


Kommentarer
Postat av: Liiisssaaa

Aa men absolut :) hihi
Allt är bra med mig, tackar som frågaer :P
detsamma med dig hoppas jag? förutom ont i halsen kanske? :P

2007-11-19 @ 13:43:29
URL: http://ziingoalla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0