8/11-07 19.45

Är sjukt trött efter denna dag.. 11.00 kom mami & hämtade mig s for viraka vägen till IKEA..
Har fått en STORtavla av mami som jag äääärlskar &så har jag fått ett porslin sett & ettbestick sett så jag klarar mig när jag ska flytta hemifrån..
Hittade så mktså mkt &vet exakthur jag vill attsoverrumet ska se ut där jagnska flyttahihi..
Har kollat på soffa säng & tvbänk & annat skojigt som jag kan ha & min älskling om vi nu i framtiden skulle flytta ihop....

I hope sooooooooo......

 
De fina TV bänkarna jag såg

den otroligt fina soffan som MÅSTE bli min

Den fina sängen hihi

en bil avtavlan jagfick av mami.. I LOVE THIS ONE

Sen eftersom jag varit lite för mig själv i veckan har jag inte haft något bättre för mig hahaha


Nu är jag super trött & min magekurrar & skriker efter mat...
Kurr kurr i magen

Sthlm imorn då & shoppa & ha ev trevlig avslutningmed WOW

Hola Hola jag kan inte trolla haha (förstår inte varför skämtnivån ska gå under när man är trött)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0