04.00 är ingen rolig tid alls

Att komma hem från krogen efter 4 & sen sova är helt ok men nör man redan sover & sen måste gå upp kl 04 är ju dock inte alls lika kul..
Fick åka med Andy pandy till skavsta i morse eftersom han nu är påväg till Matla..
30 grader varmt sa hana tt de va där... KUL! Jag vill ju också..
Kan ingen ta en resa med mig nu då när jag ändå inte har npt jobb för tillfället???
Är ialf sjukt trött nu & skulle kunna lägga mig igen & sova några timmar..
Fick även sms av sussi nu att dansen är inställd... fan då!
Men då kaske jag kan gå på matcehn idag.. eller ska jag de????
Ite om jag åste gå sjäkv dock.....

i veckan blir det att äev flytta in i Andys lägenhet.. Men bara för veckan som kommer tills han kommer hem igen..
Vad har då vecakn som kommer att bjuda på???
Massa matlagning med sarah & sanna, massa mys, sthlm resa på fredag tacokväll hemma hos claudia på lördag & ven utgång då med.. två gånger utgång nästa helg.. När hände de sist??
Sen på onsdag är det at följa med mami till sjukan då hon ska opereras...igen & på onsdag får man ju även besked om jobb...
Onsdagen blir en nervös dag för min del....
Aja ska hämta den blå snuttefilten nu & sen äta lite frulla framför TVn...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0