yeeees

äntligen blev jag klar med mitt schizofrenarbete.. de va rätt jobbigt.. nu har jag BARA redovisning om arfika & kina kvar i samhällen c, intervju i religion b, skriva om två platser i norrköping i svenska C senär jag äntligen klar.. så underbart skönt.. jag orkar inte mera.. & plus att endel saker känns upp och ner nu.. Har ju lite av projektet kvar också.. men balen kommer bli kul.. men har lärt mig att maninte ska lita på gruppen man jobbar med.. man ska nog egentligen aldrig lita på nån för rätt somdet är så kan den man trodde stod en närmast hugga en i ryggen... Nej nu ska jag gå till sängen & sova.. tror jag slatätta på massagen också är så fruktansvärt stel. När jag ställde mig upp nyss sa hela ryggen bara knaaaak..
Rätt skönt ed sovmorgon.. kan lova att gym & friskvård är den softaste kursen någonsin + attman lätt kan få bra betyg.. själv så fick jag MVG tack för den monkan.. hihi..

Puss & godnatt & en särskild hälsning vill jag ge emelie eftersom jag bombat henne med mina känslor idag..  Men skönt ialf att de finns en gnutta hopp för mig ialf så att inte allt är mitt fel trots allt...
Dröm sött alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0