Wooohooooo

Herre gud för denna helg.. I fredags va de ju grillning hade så kul då.. Spec så skrattade jag mkt åt alla Sarahs "alla barnen" skämt.. Vet att de e töntigt men de va spec en sak som fick mig att skratta så jag fick ont i magen.. Det finns nhog ingen som kan få mig & skratta så mtk som Sarah..
Hade ialf superkul.. De va lite roligt när jag & sofia såg bullen också hahaha.. Vi båda fick oss ettgott skratt & sofia fick bilder i huvudet som va ganska roliga.. Tycker om dig tjejen så mkt hihi..

Igår va de ju vollyboll hahaha vårat lagkom åt helvete sist haha men de va kul ialf.. Sarah & jag gick även & köpte glass & de visade sig att de skulle straffa sarah för idag håller hon på & få en finne hihiih honär så söt hon & hennes finne som kommer upp när hon äter godis & glass..
På kvällen gick vi till otten & grillade & körde lekar med bikbokgänget & alla andra som va med på dagen & körde vollyboll.. Så kul var de länge sen jag hade.. Vi körde ialf som sagt en lek.. Då var man några lag & varje lag skulle utse en som hade bäst hål vana, en som sög bäst, en som slickade bäst, en som tog mest i munnen & en som hade störst mun.. Jag blev då utsedd till att jag sög bäst.. haha.. ialf inegn visste va sm skulle hända men jag fick ialf ett stooort glas med cider som man skille dricka upp fortast med sugrör.. haha jag vann hahahaha.. så alla sa efter tävlingen "fyy fan nathalie vilken jävla svamp du e" Martin as garvade & sa att han skulel tjalla till min bror danne... Blev lite chockad av mig själv.. Sarah vann även hon.. hon slickade bäst hahahha..
Men kvällen väsra var tjejen som fick in en HEL banan i munnen & kunde stänga munnen också.. shit vilken jävel hahahaha.. Hade ialf sjukt kul & spriten va billig.. allt 25kr...
Milion style fick avsluta kvällen på ett bra sätt.. han va gryyyyymmmm.. Va så jävla skönt full & hade så kul med alla..
Är äevn glad måste jag säga för att linus va där & höll undan alla människor som knuffades på milion style.. Uppskattade de eftersom jag inte e så stor.. Blev även lite irre på en tjej som e aas lång & ful.. Hon glodde på mig hela tiden.. vilel ge henne en box men hon är ju två meter så skulle säkert flyga som en vanta om hon knuffade mig hahaha..
Ialf tack så himmla mkt för en suuuper kväll.. Va så himmla gald hela kvällen.. Ni som inte va dr missade verkligen nåt sjukt kul...

image118
Claudia va så himla dragen hahaha
image119
Pascal & Malin
image120
Lina & Theresia
image121
Virres syster Hanna & min Sarah
image122
Sarah & Jag hihi
image123
Jessica & Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0