waallaaa

Kom hem för ett tag sen från skolan & åt min mat det vill säga en  naturdiet och en piggelin aaaaap gott.. Märkte även att andy pandy va hemma hihi.. Älskar dig så mkt min bror.. finns nog ingen som är så rolig & framför allt så sjuk som du kan va.. Vet inte va du höll på med. Tog ialf massa kort när jag åt min glass & sa att jag såh ut som en mupp hahaha... Du själv då räääävvvaaaa du ser muppig ut jämt.
Har också hunnit med att övningsköra med mami & tagit kort till GB katalógen idag.. ska snart till helens & plugga teoriinnan körlektionen kl halv 3.. sen ska jag köra till sörping med mamma.. skönt att köra saaben dit eftersom de e atomat hihi..

image106image107
Ooj så kul man man ha då tönt andy hahahahaha..

                                       image108
                                           Pandy din inbillare hihihi...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0