Vollyboll

idag är det då lördag.. Det är ju ganska skönt ute också så det är ju bra eftersom jag ska vara med i vollybollturneringen.. En del är ju lite bsvikna att de inte fick vara med.. fick höra tex att linus vart besviken att de bara var för tjejer eftersom han ville glänsa haha knasboll.. du är för rolig..
De blir nog ialf kul & senka vvipå kvällen..

Igår kom jag & tänkapå en äcklig tjej ialf.. Jag & Sarah pratade om klänningar & höga skor vilka man skulle ha leggins till & inte.. Sarah sa då att de va en synvilla.. Om man hade en kort klänning med höga skor utan legins skulle de se äckligt ut.. Då kom jag & tänka på en tjej som är 88a.. Hon e de äckligaste & fulaste jag vet.. Det är massa massa maaaaassa killar som söger att henne skulle jag aldrig röra.. visst hon kan få suga mig oss men inget annat för man vet inte vilka sjukdomar hon har... & hon köär sig som jag vet inte vad.. fattar inte hur den del kan säga att dom tycker att att hon får va som hon vill & att alla borde låta henne va.. Visst alla får va som dom vill men endel sake får man tvärr kommentarer av & om man vet att men ex är utmanande så får man väl bita i de sura äpplet om man vill se ut som en h__a..
Denna tjej har till och med ått en förfrågan om hur mkt hon kostar.. Fattar hon inte då att hon ser hemsk ut?? va ede för fel på henne..
Iald äckligare tjej får man leta efter skulle aaaaldrig röra henned t¨ng& de vet jag att sarah intle hahahahahha..

Nu ska jag äta lite frukost & sen bege mig till folkparken... Hejja mig hihi

Kommentarer
Postat av: Emelie

Ahh shit.. jag hatar också när folk jämför förhållandet. Det är ju två helt olika saker.. ja menar. det är ju olika personer med olika personligheter. och varför ska ni ha ett exakt lika dant förhålland esom någon annan? tycker verkligen inte du har fel.. jo det va riktigt gott med pizza igår måste jag säga hehe. Hur gick det på volleybollen idag då? vann ni? hihi.. nee du är inte den enda som började bli nervös! me too!

2007-05-26 @ 15:58:37
URL: http://emelielj.blogg.se
Postat av: Elin

Lycka till på vollybollen:D

2007-05-26 @ 16:10:33
URL: http://elinfredriksson.blogg.se
Postat av: Elin

Lycka till på vollybollen!:D

2007-05-26 @ 16:12:05
URL: http://elinfredriksson.blogg.se
Postat av: Sarah

Hahaha lätt att det märks vem du pratar om... Vad duktiga vi var idag då, vi kommer verkligen få pris... ahaha inte... ringer sen och ses sen puss puss

2007-05-26 @ 16:13:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0