Vilket skämt...

Eurovision! Vad ska man säga om det?? Vilket skämt.. Lebben vann, och muppen kom tvåa.. Den ena låten var skummare än den andra .. Sjukt ful va ialf den som kom tvåa hahah.. jag säger då de..

Hekgen har ialf varit super kulig..

Är dock arg på virre.. Gillar inte alls dig för tillfället.. Du vet att du har gjort mig upprörd fattar inte då varför du ska skriva "hej gumman vad gör du det är så långtråkigt utan dig bla bla bla bla"...
Sluta skriv.. Jag hör väl av mig när jag lugnat ner mig.. för att för tillfället så är jag inte alls för sugen för att umgås med dig.

Nu ska jag ringa Sarah snart & börja plugga filisofi.. först ska jag duscha eller kanske ta ett bubbelbad har lite ont i ryggen & är ganska seg i kroppen hihihi..

Imorn är de filosofi prov då blääääääääääääääääääääääääää hatar de & gillar inte snusk Sylve heller för den dela.. Som du är så är inte cpt på lektionen.. Hahhaa tycker alltid det är lika roligt när Sarah ska härma denna cp person..

Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0